هفتمین دوره جایزه بهره وری

در هفتمین دوره جایزه ملی بهره وری معادن و صنایع معدنی از 25 شرکت معدنی و صنایع معدنی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایراسین، از میان  30شرکت معدنی و صنایع معدنی که اظهار نامه خود را برای حضور در هفتمین دوره جایزه ملی بهره وری معدن و صنایع معدنی ارسال کردند، 25 شرکت مورد ارزیابی قرار گرفت و به دلیل شیوع ویروس کرونا 25 درصد روند ارزیابی به صورت آنلاین انجام شد.

بر این اساس، در فرآیند ارزیابی از شرکتها، 95  درصد ویژگی‌های تعریف شده منطبق بر فرآیند بود؛ از سوی دیگر با انجام یک نظر سنجی از سوی شرکت های ارزیاب شونده مشخص شد که 87 درصد از شرکتها از  فرآیند کار رضایت داشتند.

همچنین پروژه بهینه سازی و تولید تختال مناسب گرید API X60NS جهت خطوط انتقال نفت خام ترش گوره به جاسک تولید شده در شرکت فولادمبارکه اصفهان به عنوان پروژه برتر در زمینه بهره وری سال 98 انتخاب شد.

لازم به ذکر است امسال در این دوره از جایزه ملی بهره وری معدن و صنایع معدنی، 2 شرکت تندیس برزینگ، 3  شرکت در سطح پیشروان 5 ستاره و تعدادی هم 4 و 3 و 2ستاره بودند 

شرکت های منتخب در بخش گواهینامه پیشروان که نشان تک ستاره را دریافت کردند شرکت سیمان ممتازان و مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران هستند. همچنین شرکت‌های سنگ آهن سیرجان، توسعه آهن و فولاد گل گهر، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، مجتمع کک سازی فولاد زرند ایرانیان و فولاد غرب آسیا موفق به دریافت گواهینامه پیشروان 2 ستاره شدند.

در هفتمین دوره از جایزه ملی بهره وری معادن و صنایع معدنی گواهینامه پیشروان سه ستاره به شرکت‌های فولاد بوتیای ایرانیان، مجتمع سرب و روی انگوران، پالایش قطران زرند، سنگ آهن فلات مرکزی، بابک مس ایرانیان، سیمان خاش، فولاد آذربایجان، زغالسنگ البرز مرکزی و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تعلق گرفت.

در بخش پیشروان 4 ستاره نیز شرکت های سنگ آهن سنگان، طلای موته، مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر و سیمان فارس نو نیز تقدیر به عمل آمد.

همچنین گواهینامه پیشروان 5 ستاره نیز به شرکت سیمان داراب، منطقه ویژه خلیج فارس و شرکت ملی مس ایران تعلق گرفت.در بخش تندیس برنزیگ نیز از شرکت آلومینیوم جاجرم و میدکو تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =