محمدی راد

رحمان محمدی‌راد گفت: با تصمیمات گرفته شده ریکاوری لازم در تیم‌های لیگ برتر والیبال صورت‌ گرفت که امیدوارم شروع خوبی را شاهد باشیم.

به گزارش ایراسین، بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی ادامه لیگ برتر والیبال کشور دیدارهای باقی مانده دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار می شود.

کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه هفته نخست متمرکز لیگ برتر والیبال مردان کشور را اعلام کرد که ۱۸ مسابقه در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان‌ماه برگزار خواهد شد. این دیدارها قرار است در ساعت‌های ۱۱، ۱۴ و ۱۷ در خانه والیبال تهران و سالن فدراسیون برگزار شود.

یکی از تیم‌هایی که پیش از تعطیلی لیگ برتر والیبال با تعداد زیادی بازیکن مبتلا به کرونا دست و پنجه نرم می کرد فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود.

رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم‌ والیبال فولاد مبارکه سپاهان درباره شرایط این تیم به ایراسین گفت: با این ‌وقفه‌ای که ایجاد شد خوشبختانه نه تنها تیم‌ ما بلکه سایر تیم‌هایی هم که بازیکن مبتلا داشتند زمان قرنطینه خود را پشت سر گذاشته‌اند و آماده شروع مسابقات‌ هستند.  

وی ادامه داد: خوشبختانه ما توانستیم هفته گذشته را به صورت گروهی باهم تمرین‌ کنیم و این هفته فرصت داریم آماده شویم، به هر حال مشکلاتی بود که رخ داد، اما با تصمیمات گرفته شده ریکاوری لازم در تیم‌ها صورت‌ گرفت که امیدوارم شروع خوبی را در لیگ برتر شاهد باشیم.

رحمان محمدی راد پیرامون شیوه برگزاری  لیگ برتر والیبال در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال برگزاری مسابقات به صورت متمرکز تصمیم جمع بود، اکثریت دوستان و همکاران با این روش موافق بودند اما هیچکس تجربه این روش را ندارد، اما سعی می‌کنیم با این شیوه سازگار باشیم و بهترین نتایج را کسب نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =