محمد گنج خانلو

محمد گنج خانلو گفت: ما در سال مسابقات المپیک هستیم و همه امتیازها برای من مهم است و باید خود را برای مسابقات جاده رامسر آماده کنم.

به گزارش ایراسین، اولین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری پیست در حالی روز شنبه ۱۰ آبان ماه به میزبانی مشهد پایان یافت که محمد گنج خانلو از فولاد مبارکه سپاهان با کسب سه مدال طلا بهترین رکابزن این دوره لقب گرفت.

محمد گنج خانلو درباره این رقابت ها گفت: بنده در سه رشته شرکت کردم که با توجه به مصدومیتی که داشتم نخواستم بیشتر مسابقه دهم، به هر حال من در سه رشته چهار کیلومتر تیمی، اسکرچ و امتیازی شرکت کردم که موفق به کسب ۳ مدال طلا شدم.

رکابزن ملی پوش تیم فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه من در مسابقات داخلی و آسیایی متعددی شرکت کرده ام، افزود: اولین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری پیست از سطح بسیار خوبی برخوردار بود، از نظر سرعت مسابقات در بسیار بالایی انجام شد و همه از این موضوع رضایت داشتند، خوشبختانه این مرحله هم بدون اتفاق خاصی پایان یافت هر چند یکی از بچه ها زمین خورد اما آرزوی سلامتی برایش دارم. وی با بیان اینکه در حال حاضر باید خود را برای مسابقات جاده رامسر آماده کنم، خاطر نشان کرد: باید در این رقابت ها نتیجه خوبی کسب کنم، چراکه ما در سال المپیک هستیم و همه این امتیازها برای من مهم است.

محمد گنج خانلو در پایان افزود: بنده مایل هستم در مسابقات قهرمانی کشور رکاب بزنم چراکه آن مسابقات از ارزش و امتیاز خوبی برخودار هستند، بی شک تمام این مسابقات در جهت پیشرفت دوچرخه سواری خواهد بود تا بچه ها بتوانند آمادگی خودشان را برای مسابقات برون مرزی حفظ کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =