نمایشگاه ماینکس

نهمین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران(ماینکس2020) از 8الی 10مهرماه 99 در مصلی امام خمینی تهران با حضور شرکت‌های فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی برگزار می‌شود.

به گزارش ایراسین؛ نمایشگاه تخصصی ماینکس 2020 که هشت دوره از برگزاری آن می‌گذرد، امسال در شرایطی خاص به دلیل شیوع ویروس کرونا و  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا خواهد شد. البته طبق تجربه ای که از برگزاری نمایشگاه های تخصصی در دوران کرونا وجود دارد، شاهد بودیم که شرکتهای داخلی همواره حضور پررنگی در این نمایشگاهها داشته و شرکت کنندگان خارجی نیز در صورت عدم حضور، نمایندگان فعال خود در ایران را برای حضور در این دست از نمایشگاه‌ها مامور می‌کنند.

نکته مهمی که درخصوص برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه معدن و صنایع معدنی همواره مورد توجه قرار گرفته، این است که نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای ارائه آخرین دستاوردهای فعالان این عرصه و معرفی آن به جامعه معدنی و صنعتی ایرانی و هم شرکت‌های خارجی است و هرساله نمایندگانی از کشورهای مختلف صنعتی و معدنی در نمایشگاه‌های تخصصی و مختلف ایرانی حضور پیدا می‌کنند و بعضا این حضور زمینه ساز همکاری های مشترک بین شرکت‌های ایرانی و خارجی شده است.

یکی از ویژگی های شاخص نمایشگاه سالانه معدن و صنایع معدنی ایران ( ماینکس) حضور پررنگ تشکل‌ها و همچنین شرکت‌های معدنی و صنعتی بخش خصوصی در کنار شرکت‌های بزرگ دولتی در این نمایشگاه است که طی سالهای گذشته همواره شاهد آن بوده ایم و این امر منجر به همکاری میان شرکتهای کوچک و متوسط بخش خصوصی با سازمانها و شرکتهای بزرگ فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی شده است.

انتظار می رود نهمین دوره نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (ماینکس2020) با حضور مقامات اول در بخش صنعت و معدن کشور افتتاح شود و  دولتی ها توجه ویژه به بخش معدن و صنایع معدنی و اقداماتی که در راستای توسعه این دو بخش انجام می‌شود، داشته باشند.

گفتنی است بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی برگزار کنندگان ماینکس 2020 ، حامیان و مشارکت کنندگان در نهمین دوره نمایشگاه، سازمان نظام مهندسی معدن ایران، انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران، انجمن صنفی صنعت ریخته‌گری، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =