• ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱
  • کد خبر: 7741
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار تیم های ذوب آهن و الهلال

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن: امیدوارم با کمک یکدیگر ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

به گزارش ایراسین، قاسم حدادی فر کاپیتان با اخلاق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دیدار با احمد جمشیدی سرپرست باشگاه ذوب آهن قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. کاپیتان ۳۷ ساله ذوبی‌ها یکی از چهره‌های وفادار فوتبال ایران است که کار خود را از تیم‌های پایه ذوب آهن آغاز کرده و تنها دو سال در طول ادوار لیگ دور از اصفهان بازی کرده است. وی در کارنامه بازی خود سابقه حضور قرضی در تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز را دارد، با توجه به صحبت‌های حدادی‌فر لیگ بیستم پایان حضور وی در مستطیل سبز خواهد بود.

حدادی فر پیرامون تمدید قرارداد با ذوب آهن گفت: سه، چهار پیشنهاد خوب داشتم، اما من می خواستم با پیراهن تیم محبوبم از دنیای بازیگری خداحافظی کنم، بسیار خوشحال هستم که یک فصل دیگر در باشگاه محبوب ذوب‌آهن پا به توپ خواهم بود، امیدوارم تلاش‌های من برای تیم مثمر ثمر واقع شود و شاهد یک فصل خوب برای ذوب‌آهن باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به جدا شدن بازیکنانی همچون دانیال اسماعیلی فر و احسان پهلوان اظهار داشت: این بازیکنان بزرگ تمام تلاش خود را در زمان حضورشان انجام دادند و قدردان زحمات آن‌ها هستیم، این بازیکنان آزاد بودند و مشکلی از بابت جدا شدن آنها وجود نداشت.

وی با بیان اینکه در دنیای حرفه‌ای فوتبال بازیکنان باید خودشان سرنوشت آینده خود را انتخاب کنند، افزود: در روزهای آینده شاهد اخبار خوبی در زمینه جذب بازیکن برای تیم ذوب آهن خواهیم بود و امیدوارم با کمک یکدیگر ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

قاسم حدادی فر در پایان خاطرنشان کرد: هواداران ذوب‌آهن سال سختی را پشت سر گذاشتند و من به سهم خود از تمام آن‌ها عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم که هواداران در سال جاری نیز به صورت همه‌جانبه از سبزپوشان حمایت کند چراکه خبرهای خوبی در زمینه جذب بازیکنان با کیفیت وجود دارد و با این بازیکنان به جایگاه اصلی برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =