دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فولاد

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع وابسته در اصفهان امسال در حالی برگزار می‌شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط متفاوت نسبت به سال‌های گذشته خواهد داشت. حضور شرکت‌های بزرگ و توانمند داخلی در کنار نمایندگان خارجی از کشورهای مطرح اروپایی از ویژگی های اصلی برگزاری این دوره از نمایشگاه است.

به گزارش "ایراسین" دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع وابسته که از اول شهریور ماه به مدت 4 روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برپا خواهد شد، شاهد حضور شرکت‌های بزرگ داخلی و نمایندگان خارجی است.

در این باره محمود بندرچی مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن و مجری برگزارکننده این نمایشگاه در گفت وگو با "ایراسین" اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص به وجود آمده در جهان و شیوع کرونا، امسال نمایندگان شرکت‌های خارجی در نمایشگاه حضور خواهند داشت. به این ترتیب که در مجموع 120 کمپانی داخلی و نمایندگان کشورهای خارجی همچون فرانسه، ترکیه، چین، آلمان، ایتالیا دانمارک و.... در این دوره حضور خواهند یافت.

وی در ادامه اظهار کرد: همان‌گونه که اشاره شد، امسال به دلیل شیوع کرونا، با افت 20درصدی حضور شرکت‌ها نسبت به دوره قبل مواجه خواهیم بود، اما از لحاظ کیفی این نمایشگاه همچون سال‌های گذشته در سطح قابل قبولی قرار دارد و شرکت‌های بزرگ کشور همچون شرکت فولاد مبارکه اصفهان، ذوب‌آهن اصفهان و تمامی زنجیره ارزش در این نمایشگاه حاضر خواهند شد.

به گفته مجری برگزارکننده، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع وابسته یک نمایشگاه فوق تخصصی و ویژه بازدید برای متخصصین در صنعت فولاد و ریخته گری و ... کشور است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا خواهد شد.

 بندرچی ادامه داد: ساعت برپایی این نمایشگاه 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه اصفهان در مساحت 10هزارمترمربع است که تقریبا نیمی از آن در اختیار دوره دوازدهم نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری ماشین آلات و صنایع وابسته خواهد بود.

به گفته وی، 2هدف برای برگزاری این نمایشگاه تعیین شده است. نخستین هدف توانمندی صنایع متالوژی و فولاد کشور است که مسئولیت بالایی در کشور برای جبران خسارت‌های ناشی از تحریم بر عهده دارند و می توانند ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشند. هدف دیگر از برگزاری این نمایشگاه، تلاش در جهت بومی‌سازی و ساخت داخل است؛ به این ترتیب که شرکت‌های توانمند با ارائه آخرین دستاوردهای خود در بومی سازی، راه را برای همکاری و توسعه در این بخش با سایر تولیدکنندگان هموار سازند. در واقع این دو هدف برای تحقق شعار سال و جهش تولید است که مد نظر قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن و مجری برگزارکننده این نمایشگاه در پایان گفت: سطح کمی و کیفی این دوره از نمایشگاه هرساله با رشد همراه بوده است. به گونه ای که طی 2 دوره آخر برپایی این نمایشگاه؛ رضایتمندی 90درصدی شرکت کنندکان بر اساس نظر سنجی‌های به عمل آمده به همراه داشته است.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =