پارالمپیک

مراسم استقبال از مدال‌آوران اصفهانی بازی‌های پارآسیایی جاکارتا با حضور مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان و دیگر مسئولین برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مراسم استقبال از مدال‌آوران اصفهانی بازی‌های پارآسیایی جاکارتا با حضور مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان، سید اصغر فیاض رئیس هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان، محمدرضا باباگلیان رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان و دیگر مسئولین در گلزار شهدای اصفهان برگزار شد.

ورزشکاران اصفهانی به ویژه سپاهانی ها در جاکارتا بسیار خوش درخشیدند و در این دوره از مسابقات موفق به کسب 20 مدال رنگارنگ در رشته‌های مختلف شدند.

اولین سخنران در این مراسم با شکوه محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بود که وی با بیان اینکه مدال قهرمانان موجب نشاط شهروندان، احتزاز پرچم جمهوری اسلامی و شناخت ظرفیت‌های ایران در دنیا شده است، اظهار داشت: امسال هم در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی میزان حضور اصفهانی‌ها دو برابر شده بود و این نشان از تلاش بیشتر باشگاه‌های ورزشی، مربیان، هیات ها و... است.

وی ادامه داد: این مراسم در جوار شهدای اصفهان برگزار شد، امروز ما ثمره آن همه رشادت ها و دلیری ها را شاهد هستیم و هرچه داریم، از شهدا داریم و این حقیقت محض است؛ زیرا که اگر آن فداکاری و از خود گذشتگی نبود، طبعا سرافرازی و افتخارآفرینی اکتساب نمی شد.

سلطان حسینی در پایان گفت: امید است در بازی‌های بعدی آسیایی و پاراآسیایی اعلام کنیم همه ورزشکاران اصفهانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم عنوان کرد: ورزشکاران برای مردم شهر و کشور و خانواده‌هایشان افتخارآفرینی کردند.

وی بیان کرد: تلاشی که ورزشکاران جانباز و معلول داشتند و موفق به کسب مدال شدند اجر و ثواب بیشتری نسبت به ورزشکارانی دارند که با جسم سالم موفق به مدال‌آوری شدند چراکه ورزشکاران معلول و جانباز تلاش بیشتری داشتند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ورزشکارانی هم که مدال نیاوردند اجر و ثوابشان محفوظ است و برای دوره‌هایی بعدی تلاش کنند، در حالیکه 6 درصد جمعیت کشور را داریم اما حدود 15 درصد مدال‌های کاروان ایران را کسب کردیم و این نشان از تلاش همه دستگاه‌های مربوطه است.

وی در پایان تصریح کرد: اگر امروز در آرامش موفق به کسب قهرمانی می‌شویم و از قهرمانان تجلیل می‌کنیم، مدیون خون شهدا هستیم و مسؤولان در این خصوص وظیفه سنگین‌تری دارند چرا که ورزشکاران وظیفه خود را انجام دادند.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان نیز به خبرنگار ایرآسین گفت: بنده هم به نوبه خودم به کاروان ایران در جاکارتا تبریک می گویم که افتخارآفرینی کردند و جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: مجموعه باشگاه فولادمبارکه سپاهان هم افتخار می کند که سهم کوچکی در این افتخارآفرینی دارد، چراکه این باشگاه در تیم های والیبال نشسته آقایان و بانوان چهار نماینده شایسته داشت و همچنین ورزشکاران موفقی نیز در رشته های پرتاب دیسک و وزنه داشتیم.

مسعود تابش در پایان گفت: این افتخارآفرینان قابل تقدیر و تجلیل شایسته ای هستند که قطعا باشگاه فولادمبارکه سپاهان از این عزیزان بطور احسنت و در شان آنها تجلیل خواهد کرد.

در پایان ورزشکاران افتخارآفرین و مسئولین به زیارت قبور شهدای اصفهان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =