امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تراکتور خط هافبک خوبی دارد که باید با پِرس مناسب، خط هافبک حریف را از کار بیاندازیم.

به گزارش ایراسین، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های تراکتور و سپاهان از ساعت ۲۰:۱۵ فردا جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در خصوص این دیدار گفت: به طور حتم دیدار دو تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و تراکتور تبریز چه از نظر جدولی و چه از نظر فوتبالی از اهمیت بالایی برخوردار است که فوتبال ایران نگاه ویژه‌ای به این دیدار خواهد داشت.

وی به عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه اشاره کرد و افزود: جای طرفداران تبریزی واقعاً خالی است و ما دوست داشتیم با حضور پرشورها که دلم هم برای آن‌ها تنگ‌شده بازی کنیم، خوشبختانه دو تیم فوتبال خوب ارائه می دهند و بسته بازی نمی‌کنند، همچنین قشنگی و لذت فوتبال را از بین نمی‌برند، امیدواریم با یک بازی منطقی و خوب بتوانیم با کسب سه امتیاز تبریز را ترک نمائیم.

امیر قلعه نویی با بیان اینکه تراکتوری ها خط هافبک خوبی دارند، گفت: باید بتوانیم با پِرس مناسب، خط هافبک حریف را از کار بیاندازیم تا به هدفمان که کسب سه امتیاز می باشد دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان به وضعیت بازیکنان مصدوم و محروم تیمش اشاره کرد و اظهار داشت: محسن مسلمان را هم مثل هفته‌های گذشته در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان در اختیار تیم‌مان هستند، همچنین با توجه به شرایط کی‌روش استنلی به این نتیجه رسیدیم که ۲ هفته به وی استراحت دهیم چراکه سلامتی بازیکن برای ما مهمتر از همه‌چیز می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =