دیدار دوتیم فوتبال سپاهان-ذوب اهن اسفند98

عکس:مجتبی جهان بخش

سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان معتقد است بدشانسی عامل اصلی تساوی های تیمش برابر حریفان می باشد.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان پارس جنوبی جم بود که نتوانست این تیم را با شکست بدرقه کند و بازی با تساوی یک بر یک به پایان یافت و به نوعی شاگردان قلعه نویی از قهرمانی بسیار دور شدند.

سجاد شهباززاده یکی از مهاجمان فولاد مبارکه سپاهان بود که نسبتا عملکرد مطلوبی را در فصل 98-99 داشته، وی در خصوص دیدار مقابل پارس جنوبی جم به خبرنگار ما گفت:‌ در این دیدار موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه تنها یک فرصت ما تبدیل به گل شد و از طرفی حریف حتی یک فرصت برای گلزنی نداشت اما توانست دروازه ما را باز کند، متاسفانه روز بدشانسی ما بود، فوتبال همین است و باید آن را بپذیریم و آماده دیدارهای باقیمانده باشیم.

مهاجم تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون عدم گلزنی خود در دیدارهای اخیر اظهار داشت: بنده تلاش وافری در خط حمله داشته ام اما بدشانسی نیز گریبانگیرم شده است، تیم ما جو خوبی دارد، در لحظه‌هایی که به توپ ضربه می زنم آرامش دارم اما مقداری شانس لازم است که فعلا از من و تیم رو برگردانده است.

وی تصریح کرد: مطمئنم این بدشانسی‌ها هم به زودی تمام می‌شوند و با دقت بیشتر، کارهای ما به نتیجه می‌رسد، در چند بازی اخیر امتیازات را همینطوری از دست دادیم که توجیهی هم ندارد، بخشی از آن به بدشانسی برمی‌گردد اما قطعا نقش خودمان هم در آن پررنگ است و باید این ایراد را برای 5-6 بازی بعدی برطرف کنیم.

سجاد شهباززاده در مورد فاصله امتیازی تیم فولاد مبارکه سپاهان با پرسپولیس صدرنشین افزود: شرایط دست خودمان بود اما اتفاقات طوری رقم خورد که فرصت‌های خوب به دست آمده را خیلی راحت از دست دادیم، تیم خوبی داریم که فوتبال چشم‌نوازی را بازی می‌کند، در مقابل تیم‌هایی که اذیت می‌کنند خیلی راحت کار می‌کنیم و صاحب موقعیت می‌شویم اما در لحظاتی از بازی‌ها باید از گل زده دفاع و به گل های  بعدی خود بیافزائیم.

مهاجم تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون برگزاری لیگ برتر در دوران بیماری کرونا گفت: متاسفانه شرایط کشورمان هم از لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی خیلی خوب نیست، به هر حال سلامتی در درجه اول است، شاید می‌شد برای برگزاری بازی‌ها اصرار زیادی نکرد. کاری که بعضی از کشورها هم انجام دادند، اما به هر حال به جز یکی دو تیم که درگیر این مشکل شدند تا الان مسابقات خوب برگزار شده است و اکنون باید موارد بهداشتی و پزشکی رعایت شوند تا با کمترین مشکل مسابقات ادامه پیدا کند.

وی به دیدار هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور تبریز اشاره کرد و اظهار داشت: در مورد حساسیت بازی نیاز به گفتن حرفی نیست، دو تیم بالای جدول هستیم و مشخصا سر سهمیه آسیایی رقابت داریم، تراکتور تیم خوب و قابل احترامی است اما از ته دل می‌گویم مهم سه امتیاز این بازی است و باید در تبریز برنده باشیم.

سجاد شهباززاده در مورد قراردادش با طلایی پوشان اصفهانی گفت: بنده در پایان فصل 98-99 قراردادم با سپاهان تمام می‌شود و فعلا تمرکزم روی بازی های باقیمانده لیگ برتر و جام حذفی می باشد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =