بیان محمودی

سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: با مدیریت مطلوب در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ۷۰ درصد قراردادهای بازیکنان پرداخت شده است.

به گزارش ایراسین، بیان محمودی سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باشگاهی منظم و با مدیریت خوب است و تاکنون ۷۰ درصد قراردادهای بازیکنان را پرداخت شده و ۳۰ درصد باقی مانده هم منتظر تصمیم‌گیری سازمان لیگ می باشند تا پرداخت شود زیرا مبلغ قرارداد بازیکنان زیاد نیست تا نخواهد آن را پرداخت کند.

وی پیرامون ادامه لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: فاصله زمانی خیلی زیادی میان مسابقات لیگ برتر در فصل 98-99 افتاده است، اکنون هیچ کدام از بازیکنان از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار نیستند و احتمال آسیب‌دیدگی خیلی زیاد است، علاوه بر آن کرونا بیماری خطرناکی محسوب می‌شود و حتی دارویی برای آن نیست و هر روز این وضعیت بدتر می‌شود، از روزی که لیگ تعطیل شده است شرایط بحرانی ادامه دارد.

بیان محمودی افزود: بهتر است تا سازمان لیگ سریع قهرمان لیگ را اعلام کند، حتی برای فصل بعد هم اولویت با سلامتی بازیکنان است و باید سازمان تدبیری برای سلامتی فوتبالیست‌ها و کادر فنی بیاندیشد زیرا تمامی بازیکنان توانایی پرواز با هواپیما را ندارند و اگر با اتوبوس هم به مسابقات بروند معلوم نیست که چه کسی در آن اتوبوس بیمار است و شرایط خطرناکی حاکم است، برای فصل 1399-1400هم چیزی مشخص نیست اما سازمان لیگ نظرم را در خصوص ادامه مسابقات پرسید و گفتم ما مربیان موافق تعطیل و مختومه اعلام شدن ادامه این رقابت‌ها هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهترین نقطه قوت لیگ برتر فوتبال بانوان  در فصل 98-99 قبل از بیماری کرونا منظم برگزار شدن مسابقات بود اما پوشش رسانه‌ای خوبی نداشتیم که این امر بزرگ‌ترین ضعف در این فصل بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =