• ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
  • کد خبر: 6015
  • readingTime: ۱ دقیقه
صدور مجوز فاز 2 فولاد بافت برای تولید گندله و آهن اسفنجی

ناحیۀ آهن‌سازی فولاد مبارکه در سال جهش تولید در ادامۀ عملکرد موفقیت‌آمیز این ناحیه با همت و تلاش مضاعف موفق شد تولید آهن اسفنجی در مجموع واحدهای احیا مستقیم را به 716 هزار و 500 تن افزایش دهند.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، مدیر ناحیۀ آهنسازی با اعلام این خبر افزود: در مگامدولهای احیا مستقیم شهید خرازی نیز رکورد تولید 255 هزار و 700 تن به ثبت رسید.

داریوش رشیدی رکورد قبلی تولید آهن اسفنجی در مجموع واحدهای احیا مستقیم را 711 هزار و 500 تن و رکورد پیشین واحد شهید خرازی را 251 هزار و 600 تن و مربوط به فروردینماه سال جاری اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت مقابله با ویروس کرونا تأمین سلامت نیروی انسانی و رعایت پروتکلهای مقابله با این بیماری در اولویت بوده است، از برنامهریزی حسابشده برای تأمین گندلۀ مناسب، کاهش توقفات و افزایش بهرهوری با پشتیبانی و همکاری کارکنان واحدهای گندلهسازی، انباشت و برداشت، برنامهریزی و همچنین از همدلی مدیریت و کارکنان بهعنوان مهمترین عوامل تأثیرگذار در کسب این موفقیت یاد کرد.

مدیر ناحیۀ آهنسازی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر اینکه بیشترین میزان تولید آهن اسفنجی کشور مربوط به فولاد مبارکه است، در همین زمینه از تلاش تمامی کارکنان ناحیۀ آهنسازی، پیمانکاران و واحدهای سرویسدهنده و پشتیبانی و همچنین حمایتهای مدیریت ارشد شرکت تشکر و قدردانی کرد.

انتها/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =