گئورگی گولسیانی

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لایو اینستاگرامی از شرایط خود و تیمش گفت.

به گزارش ایراسین، گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اکنون در شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور خود دوران نقاهت خود را می‌گذراند و منتظر تصمیم سازمان لیگ برتر فوتبال ایران است تا به ایران برگردد. وی در لایو اینستاگرامی در ابتدا گفت: در گرجستان نیز شیوع کرونا زندگی ما را خیلی تحت تأثیر قرار داده است، دو ماه سختی را پشت سر گذاشتیم، البته شیوع کرونا یک مزیت برای من داشت و توانستم عمل جراحی‌ام را انجام بدهم، مصدومیت سختی بود، در حال حاضر خیلی سخت تلاش می‌کنم که به شرایط خوب خودم بر گردم.

وی درباره پیوستن خود به تیم فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: پس از پایان فصل با نساجی مازندران از باشگاه های متعددی پیشنهاد داشتم، اما استقلال و پرسپولیس نبودند، زمانی که سپاهان پیشنهاد داد، بلافاصله قبول کردم، چون اصفهان را می‌شناختم و آن را دوست داشتم، تصمیم گرفتم تا در اصفهان بمانم، دوستان خوبی نیز مثل کومان را هم می‌شناختم که در کل باعث شد تا اصفهان و سپاهان را انتخاب کنم.

گئورگی گولسیانی ادامه داد: قبل از مصدومیت پنج گل به ثمر رساندم، سعی بر این دارم که مثل یک مهاجم برای سپاهان گلزنی کنم و اگر فصل 98-99  مصدوم نمی‌شدم، می‌توانستم ده گل دیگر هم بزنم، اگر امیر قلعه نویی به من بگوید جلو بازی کنم، حتماً این کار را انجام می‌دهم.

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به قراردادش با این تیم بیان داشت: قراردادم با سپاهان در پایان ماه می (خرداد) تمام می‌شود و برای فصل بعد قراردادی با این تیم ندارم.

وی درباره تعطیلی لیگ برتر فوتبال گفت: اینجا هم در گرجستان همه چیز تعطیل است به هر حال مسئله به این حالت است که فدراسیون باید تصمیم بگیرد و ما نمی‌توانیم چیزی بگوئیم، بهتر است مراجع قانونی در این باره تصمیم بگیرند ولی‌من دلم برای فوتبال بسیار تنگ شده و برای شروع مسابقات آماده هستم.

گئورگی گولسیانی پیرامون زندگی در ایران عنوان کرد: من و چند تن از بازیکنان دیگر سپاهان مثل کومان و استنلی با هم زندگی می‌کنیم و همیشه به ما خیلی خوش می‌گذرد، با تاریخ و فرهنگ ایران کاملاً آشنایی داریم و خیلی حس خوبی داریم که در ایران فعالیت می‌کنیم و منتظر هستیم که بتوانیم به ایران و مسابقات لیگ باز گردیم.

وی ادامه داد: اگر مسابقات فوتبال در ایران دوباره شروع شود، امیدوارم سپاهان قهرمان شود، امتیازات مهم زیادی را از دست دادیم که از این بابت اصلاً خوشحال نیستیم.

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص اهداف خود در فوتبال افزود: هدف من در فوتبال این است که قهرمانی‌های مختلف را در کشورهای گوناگونی کسب کنم، تا ۳۵ یا ۳۶ سالگی و زمانی که بدنم توانش را داشته باشد ادامه می‌دهم.

گئورگی گولسیانی پیرامون بازی در جام حذفی مقابل استقلال تهران تاکید کرد: فکر می‌کنم نسبت به استقلال تهران از نظر سرمربی، بازیکنان و در کل تیم خیلی بهتری داریم و باید برویم و این تیم را با شکست مواجه کنیم، هرچند در حال حاضر دو ماه و نیم از مصدومیت بنده می‌گذرد و فکر کنم سه ماه دیگر مصدومیت رفع شود.

وی که سابقه بازی در تیم ذوب آهن را دارد درباره تفاوت سپاهان با این تیم بیان داشت: سپاهان تیم بزرگی است اما ذوب آهن تیمی معمولی است، سپاهان تیمی است که می‌خواهد قهرمان شود، هر فصل همه از مدیران ورزشی گرفته تا هواداران از شما انتظار قهرمانی دارند، اما در ذوب آهن این انتظارات نیست و با وجود اینکه سخت تلاش می‌کنند اما آنجا کسی از شما قهرمانی نمی‌خواهد، ولی در سپاهان همه قهرمانی می‌خواهند و این موضوع طبیعی است.

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان گفت: امیدوارم با سپاهان با توجه به عملکرد خوب در لیگ قهرمانان آسیا، به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یابیم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =