• ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲
  • کد خبر: 5859
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد ایرانپوریان

نام محمد ایرانپوریان بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در جمع بهترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش ایراسین، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا روز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه 1399بهترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۶ را معرفی کرد که در بخش مربوط به مدافعان راست نام محمد ایرانپوریان مدافع سابق تراکتور و کنونی تیم فولاد مبارکه سپاهان را نیز قرار داده است، در این نظر سنجی به گل ایرانپوریان به النصر از فاصله‌ای دور اشاره شده و همچنین بازی‌های خوب وی در ترکیب تراکتور آن فصل مورد تمجید قرار گرفته است.

ایرانپوریان پیرامون این انتخاب گفت: بسیار خوشحالم که در بین بهترین ها قرار گرفتم، من در سال‌هایی که در تراکتور بودم و همین حالا که در سپاهان حضور دارم و در همه دوران دیگر سعی داشتم بهترین‌ بازی‌هایم را برای تیمم انجام بدهم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: سال ۲۰۱۶ هم انصافا تیم خیلی خوبی داشتیم و همه بازیکنان تراکتور ستاره بودند، فکر می‌کنم اگر من خوب کار کردم کادرفنی آن سال اقای قلعه نویی و سایر بازیکنان هم کمک زیادی کردند و به نوعی مدیون آنها هستم.

محمد ایرانپوریان با بیان اینکه سال 2016 واقعا در لیگ قهرمانان بدشانس بودیم بیان داشت: ما بازی رفت با النصر را ۳ بر صفر باختیم اما در تبریز همه چیز برای صعود مهیا بود، فکر می‌کنم عالی کار کردیم و توانستیم ۴ بر یک پیروز شویم اما در نهایت یک گل کم آوردیم و نتوانستیم به دور بعدی برسیم. آن بازی یکی از تلخ ترین خاطرات دوران فوتبالم است.

وی در خصوص گلی که از فاصله‌ای دور وارد دروازه النصر کرد، گفت: آن لحظه احساس کردم که باید با تمام قدرت شوت بزنم، تیم حریف قصد پی ریزی حمله را داشت که سینا عشوری توپ را قطع کرد و در یک رفت و برگشت جلوی پایم افتاد، از پشت محوطه جریمه ضربه ام را زدم که به کنج دروازه رفت و یک گل زیبا شد، دوست داشتم با آن گل زیبا به دور بعدی صعود می کردیم.

ایرانپوریان در پایان عنوان کرد: امیدوارم مردم عزیزمان در نظرسنجی AFC رای به بنده بدهند و بتوانم محبت شان را جبران کنم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =