• ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
  • کد خبر: 5796
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد یاوری

باشگاه‌های فوتبال معتقدند که پرسپولیس نورچشمی فوتبال کشورمان است و قضاوت‌ها و برخوردها این موضوع را اثبات می‌کند.

به گزارش ایراسین، محمد یاوری سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال ایران و پیشکسوت فوتبال اصفهان پیرامون تعطیلی یا عدم تعطیلی لیگ برتر با بیان این مطلب اظهار داشت: به هر حال اکنون هر تیمی از منافع خودش دفاع می‌کند، باشگاه‌های فوتبال معتقدند که پرسپولیس نورچشمی فوتبال کشورمان است و قضاوت‌ها و برخوردها این موضوع را اثبات می‌کند، فوتبال ایران فقط شامل استقلال و پرسپولیس نمی‌شود و تک قطبی نیست و چند قطبی شده است.

عضو کانون مربیان فوتبال ایران درباره صدور بیانیه این اتحادیه پیرامون لغو کامل مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: به هر حال هر بیانیه‌ای که کانون مربیان درباره لیگ برتر صادر کرده مورد تائید من است، ۱۶ تیم لیگ برتری برای ۸۰ میلیون جمعیت ایران کم است به همین علت بهتر است که ۲ تیم اول و دوم لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کنند تا مسابقات فصل آینده با ۱۸ تیم برگزار شود، به هر حال لیگ دسته یک تماشاگر زیادی ندارد و سازمان لیگ می‌تواند مسابقات لیگ دسته یک را برگزار کند تا ۲ تیم صعود کننده مشخص شوند و از لیگ برتر هم تیمی به دسته پایین‌تر سقوط نکند.

یاوری درباره وضعیت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و تغییر و تحولات مدیریتی بیان داشت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به صورت حرفه‌ای اداره می‌شود و در زمینه تامین هزینه‌ها مشکلی ندارد، به نظرم تابش خیلی مناعت طبع به خرج داد و دلیلی وجود نداشت که استعفا بدهد.  وظیفه هیئت مدیره سپاهان بود که درباره بازی کردن با پرسپولیس تصمیم بگیرد و مدیرعامل فقط مجری تصمیمات هیئت مدیره است.

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال ایران در پایان درباره ماندن قلعه نویی در راس کادرفنی تیم فوتبال سپاهان گفت: قلعه نویی سرمایه باشگاه سپاهان است و به نظرم مسئولان سپاهان باید او را برای فصل بعد حفظ کنند،قلعه نویی مربی خوبی است و تیم هایش همیشه در رده‌های بالای جدول و مدعی قهرمانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =