محمد ایرانپوریان

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ادامه لیگ برتر فوتبال در شرایطی که هنوز کرونا در کشور ما ریشه کن نشده، کار خطرناکی است.

به گزارش ایراسین، محمد ایرانپوریان بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون پیگیری مسابقات لیگ برتر ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: من نمی توانم نظری در این باره بدهم و بهتر است مسئولان تصمیم بگیرند اما واقعا ادامه دادن فوتبال در شرایطی که هنوز کرونا در کشور ما ریشه کن نشده، کار خطرناکی است، در این خصوص هرروز خبر جدیدی می شنویم و ما هم منتظر هستیم تا ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم نهایی اش را اعلام کند.

وی ادامه داد: واقعا این ویروس خطرناک است، اگر یک فوتبالیست خدای ناکرده به کرونا مبتلا باشد می تواند همه فوتبالیست های لیگ برتری را مبتلا کند و این برای سلامتی جامعه فوتبال ضرر دارد، امیدوارم مسئولان تصمیمی بگیرند که به صلاح سلامتی مردم باشد. به هر حال فوتبالیست ها نیز خانواده دارند و هیچ کس دوست ندارد دیگران را در معرض خطر قرار بدهد.

محمد ایرانپوریان در خصوص شرایط جسمانی خود در روزهای کرونایی گفت:  این روزها که تمرینات گروهی تیم ها برگزار نمی شود و اکثر بازیکنان به صورت شخصی تمرین می کنند، قطعا این شرایط روی وضعیت بدنی همه فوتبالیست ها تاثیرگذار بوده اما چاره ای نیست و باید همه کمک کنیم تا این ویروس کشنده از ایران برود.

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان با بیان اینکه مصدومیتم برطرف شده، افزود: قبل از اینکه لیگ تعطیل شود هم مشکلی نداشتم، یکماه با تیم تمرین کردم و اگر مسابقات ادامه پیدا می کرد شاید آقای قلعه نویی از من هم در ترکیب استفاده می کرد، الان هم مشکلی ندارم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =