پیام نیازمند

پیام نیازمند، دروازه بان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنان فوتبال اروپا به صورت هفتگی یا ماهانه پول قراردادشان را از باشگاه می‌گیرند.

به گزارش ایراسین، به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت‌های فوتبال در سراسر جهان بحث کاهش دستمزد بازیکنان و سرمربیان مطرح شد و در این میان برخی تیم‌ها در لیگ کشورهای معتبری مانند انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه طبق توافق با اعضای این تیم ها، بخشی از مبلغ قرارداد آن‌ها را کسر کردند.

پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این مسئله گفت: به نظر من با توجه به اینکه روش پرداخت دستمزد بازیکنان و مربیان در تیم‌های ایرانی تفاوت زیادی با لیگ‌های اروپایی دارد امکان کسر قرارداد بازیکنان در ایران وجود ندارد و کسر قرارداد در ایران عملی نخواهد شد، بازیکنان اروپایی به صورت هفتگی یا ماهانه و به شکل مرتب پول قراردادشان را از باشگاه می‌گیرند.

وی افزود: بازیکنان ایرانی شاید ۳۰ درصد قراردادشان را ابتدای فصل و ۳۰ درصد پول خود را در میانه فصل بگیرند که این حالت هم خیلی مواقع رخ نمی‌دهد. به همین دلیل نمی‌توان وضعیت را در ایران با کشورهای دیگر مقایسه کرد تا بخواهیم بگوییم طبق آن به دلیل کرونا قرارداد بازیکنان کم شود.

دروازه بان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: می‌توانم بگویم هیچ باشگاهی در ایران نیست که با اتمام فصل، پول بازیکنان را به شکل کامل پرداخت کرده و با آن‌ها تسویه کرده باشد. دست کم ۲۰ تا ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان در پایان فصل می‌ماند که آن هم مربوط به تیم‌هایی است که از لحاظ مالی وضعیت بهتری دارند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =