• ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
  • کد خبر: 52985
  • readingTime: ۱ دقیقه
جهان سبز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون درخواست دریافت حدود ۱۴۰ گواهی مدیریت سبز در اصفهان اعلام و برای ۴۷ اداره تأیید و صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر گفت: مدیریت سبز گواهینامه‌ای است که در چند شاخص به ادارات و نهادهای مختلف ارائه می‌شود که یکی از این شاخص‌های آن «پسماند» و سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، متولی آن است.

وی ادامه داد: پس از اینکه نهادی درخواست اولیه برای دریافت این گواهی را صادر کرد، کارشناسان مدیریت سبز سازمان وضعیت آن نهاد را از حیث مخازن پسماند و سطح آگاهی کارکنان در زمینه مدیریت پسماند بررسی می‌کنند و و پس از رفع نواقص و دریافت امتیاز لازم، گواهینامه‌ای با اعتبار یک سال به آن مجموعه ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه گواهینامه مدیریت سبز به این معنا است که نهاد مربوطه اقدامات اصولی و خوبی در راستای مدیریت پسماند انجام می‌دهد، ادامه داد: فعالیت و نحوه رفتار آن مجموعه پس از ارائه گواهینامه در طول یک سال بررسی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون درخواست دریافت حدود ۱۴۰ گواهی مدیریت سبز در اصفهان اعلام و برای ۴۷ اداره تأیید و صادر شده است. همچنین حدود ۱۴۰۰ نفر تحت آموزش‌های لازم جهت فرایند مدیریت سبز قرار گرفته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =