ازبکستان

سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران گفت: اولویت ما این است که کنفرانس ویدئویی با حضور تولیدکنندگان اصفهان و ازبکستان برگزار کنیم و من شخصاً رابط این تعامل خواهم بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فرید الدین نصریوف سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با استاندار اصفهان بیان کرد: اصفهان نخستین شهر ایران نیست که از آن بازدید می‌کنم اما علاقه من به اصفهان زیبا هیچ‌گاه از قلبم بیرون نخواهد رفت.

وی ادامه داد: روز گذشته بازدید و گفت‌وگوی خوبی در اتاق بازرگانی اصفهان داشتم و با تولیدکنندگان بزرگ اصفهان آشنا و متوجه شدم که تمایل دارند با ازبکستان همکاری و تعامل داشته باشند.

سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: سال گذشته مبادلات کالایی میان ازبکستان و ایران بیش از ۵۰۰ میلیون دلار بوده است اما با تعامل رؤسای جمهور دو کشور برنامه‌ریزی شده تا این رقم به بیش از یک میلیارد دلار برسد.

وی ادامه داد: امیدواریم در این تعاملات اصفهان نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشد.

سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران گفت: اولویت ما این است که کنفرانس ویدویی با حضور تولیدکنندگان اصفهان و ازبکستان برگزار کنیم و من شخصاً رابط این تعامل خواهم بود.

وی اظهار کرد: امیدوارم همکاری میان دو کشور با محوریت اصفهان روز به روز بیشتر شود و ما در راستای ایجاد این همکاری تلاش خواهیم کرد.

سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: آمادگی برقراری ارتباط و گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران و استان اصفهان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =