بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان با بیان اینکه هیچ دلیلی برای عدم ارائه خدمت به بیمه شدگان پذیرفتنی نیست گفت: کلیه پزشکان و مؤسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در هر شرایطی ملزم به ارائه خدمت با رعایت کامل تعهدات و پوشش بیمه‌ای به بیمه شدگان هستند.

به گزارش ایراسین، محمدحسین صفاری اظهار کرد: بر اساس دستور العمل‌های ابلاغی و اطلاع رسانی‌های انجام شده به تمامی پزشکان، مؤسسات درمانی و تشخیصی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کلینیک‌ها و پا را کلینیک‌ها، هیچ یک از این مراکز تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از ارائه خدمت به بیمه شدگان خودداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: در زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند و یا نسخه نویسی الکترونیک امکان پذیر نباشد، این مراکز موظفند نسخ را به صورت کاغذی ثبت کرده و به بیمه شدگان ارائه خدمت نمایند.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان اظهار داشت: بیمه شدگان در صورت عدم ارائه خدمت یا هر گونه تخلف اینگونه موسسه‌ها می‌توانند تخلف مورد نظر را در سامانه شکایات سازمان بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir ثبت نموده و همکاران ما در اسرع وقت موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: در زمان حاضر یک میلیون و ۹۰۰ هزار بیمه شده در پنج صندوق بیمه‌ای زیر پوشش بیمه سلامت استان اصفهان هستند که چهار هزار و ۹۰۰ مؤسسه تشخیصی درمانی طرف قرارداد در این استان به این افراد خدمات رسانی می‌کنند.

بر اساس گزارش ایرنا، از حدود ۴۰ میلیون فرد زیرپوشش بیمه سلامت همگانی در کشور، یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از آنها ساکن استان اصفهان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =