• ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
  • کد خبر: 52868
  • readingTime: ۱ دقیقه
برنامه جامع برای معادن اسفندغه

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان به لزوم بهسازی راه‌ها توسط معادنی که از جاده‌ها استفاده می‌کنند از محل مسئولیت‌های اجتماعی معادن اشاره کرد و گفت با این اقدام جاده‌ها تعریض و ایمن‌تر می شوند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علی عبداللهی با اشاره به کم عرض بودن و پرتردد بودن برخی از راه‌های روستایی گفت: بعضی از راه‌های روستایی استان در گذشته با عملکرد و ظرفیت متفاوت راه روستایی آن زمان ساخته شده و متصل به جاده‌های اصلی یا مراکز شهری بوده، اما اکنون به دلیل وجود برخی مراکز صنعتی و معدنی عملکرد آن‌ها تغییر کرده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان ادامه داد: اکنون تعداد قابل توجهی وسایل نقلیه سنگین در این جاده‌ها تردد می‌کنند لذا در هر صورت معادن باید در این زمینه مشارکت داشته باشند تا بتوان این راه‌ها را ارتقا داد و جاده‌های محل عبور بارهای معدنی تحمل بار ترافیکی سنگین را نیز داشته باشد.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به عنوان دستگاه بهره بردار و نگهداری از راه‌ها این کار را مجدانه پیگیری تا با همکاری اداره کل صمت این مشکل را برطرف کند و معادنی که از این جاده‌ها استفاده می‌کنند از محل مسئولیت‌های اجتماعی معادن به بهسازی راه‌ها کمک کنند تا جاده‌ها تعریض و ایمن‌تر شوند.

عبداللهی گفت: طی ۲ سال گذشته حدود ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی در این استان احداث و آسفالت شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =