عکس جدید ورق نورد سرد فولاد مبارکه

مدیر کنترل کیفی فولاد مبارکه گفت: دست‌یابی به کیفیت موردنظر در محصولات فولاد مبارکه مستلزم تولید کیفی در هریک از مراحل تولید است. بهبود عملکرد کنترل کیفیت در هریک از مراحل تولید شامل آهن‌سازی فولادسازی و ریخته‌گری، نورد گرم و نورد سرد منجر به تولید محصول مطابق با نیازهای مشتریان خواهد شد. این در حالی است که خوشبختانه روند کیفی تولید محصولات در نواحی مختلف در سال ۱۴۰۲ با رشد بیش از ۳.۶ درصدی همراه بوده است.

به گزارش ایراسین، علیرضا کی‌یگانه اظهار کرد: بهبود کیفیت محصولات نتیجه اهداف استراتژیک شرکت فولاد مبارکه بوده است که در طی سال‌های اخیر با توجه ویژه مدیرعامل و معاونان در رأس اهداف تولید قرار گرفته است. بر این اساس، نواحی مختلف تولیدی علی‌رغم کلیه محدودیت‌ها به‌گونه‌ای عمل کردند که اعداد کم‌سابقه کیفی در نواحی مختلف در طی سال ۱۴۰۲ حاصل شده و امید است این روند روبه‌رشد ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره تدابیر فولاد مبارکه برای بهبود کیفیت محصولات خود، اظهار داشت: مدیریت کیفیت محصولات در فولاد مبارکه با شناسایی نقاط قابل‌بهبود و تأثیرگذار بر عملکرد کنترل کیفیت و محصول اقدام به توسعه عملکرد خود کرده است. در این راستا فعالیت‌های بهبود عملکرد نیروی انسانی، توسعه تجهیزات بازرسی و به‌روزرسانی دستورالعمل‌ها و استانداردهای مورداستفاده و… به‌طور مستمر در دستور کار قرار گرفته است. اهم دستاوردهای مدیریت کنترل کیفیت در سال ۱۴۰۲ شامل آموزش نیروی انسانی فراتر از برنامه تجهیز و بهبود شرایط محیطی نقاط بازرسی محصولات و تکمیل امکانات آموزش بازرسان به‌صورت عملی با راه‌اندازی بانک نمونه عیوب محصولات در نواحی نورد گرم و نورد سرد و انجام پروژه‌های تحقیقاتی در راستای پیش‌بینی رخداد عیوب است.

کاهش میزان ادعاهای مطرح‌شده از سوی مشتریان در سال ۱۴۰۱

مدیر کنترل کیفی فولاد مبارکه با اشاره به میزان رضایت‌مندی مشتریان از وضعیت کیفیت محصولات فولاد مبارکه تصریح کرد: نتایج میزان ادعاهای کیفی مطرح‌شده از سوی مشتریان محصولات نشان از بهبود عملکرد کنترل کیفیت محصولات دارد. این در حالی است که تناژ محصولات بازرسی و ارسال‌شده نسبت به سال ۱۴۰۱ رشدی ۸ درصدی داشته و میزان ادعاهای مطرح‌شده در سال ۱۴۰۱ نیز مقدار ۰.۱۴ درصد بوده که این مقدار در سال ۱۴۰۲ به عدد ۰.۱۲ درصد کاهش یافته است.

کی‌یگانه مدیر کنترل کیفی فولاد مبارکه در پایان از حمایت‌ها و راهبردهای مدیرعامل و معاونان و همچنین از همکاری تمامی مدیران و همکاران نواحی تولیدی و پشتیبانی که زمینه رشد و ارتقای کیفیت محصولات را فراهم نمودند و در اجرای الزامات تولیدی تعمیراتی و کیفی تلاش کردند تشکر و قدردانی نمود و گفت: در راستای بهبود کیفی محصولات فولاد مبارکه تلاش همکاران در مدیریت کنترل کیفی که همواره جهت شناسایی مغایرت‌های کیفی و تولید محصول مطابق با سفارش و نیاز مشتریان و ذی‌نفعان همت می‌گمارند شایسته قدردانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =