• ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
  • کد خبر: 52753
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولادسنگ

رئیس منابع انسانی شرکت فولادسنگ گفت: هدف از افتتاح خانه «فرهنگ و کار» در هفته کار و کارگر، فراهم‌سازی فضایی نزدیک برای کارکنان جهت ایده‌پردازی و بیان انتقادات و همچنین حصول اطمینان از پیگیری ایده‌ها و انتقادات آنان است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، احمدرضا صمیمی، رئیس منابع انسانی شرکت فولادسنگ با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازمانی و سنجش امتیاز فرهنگ‌سازمانی بر اساس «مدل ادگار شاین» در این شرکت، اظهار کرد: مشارکت و تعاملات متقابل کارمندان و مدیران در داخل شرکت (درون تیمی) و خارج از شرکت (با مشتریان) در فولادسنگ حائز اهمیت است و سعی کردیم فرهنگ‌سازمانی را با هدف کارایی و بهره‌وری در تولید متناسب با راهبرد سال ارتقا دهیم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازمانی به توانمندسازی کارکنان یاری می‌رساند، افزود: امیدواریم با افتتاح خانه «فرهنگ و کار» در هفته کار و کارگر، فضایی نزدیک برای کارکنان جهت ایده‌پردازی و بیان انتقادات و همچنین حصول اطمینان از پیگیری ایده‌ها و انتقادات آنان فراهم شود.

صمیمی به منشور فرهنگ کار بر اساس آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های انسانی و اخلاقی در شرکت فولادسنگ اشاره کرد و افزود: ارزش‌های انسانی، خلاقیت، نوآوری و ارائه راهکارهای بهبود مستمر در فرایندها توأم با آموزش مستمر و ارتقای دانش و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای از اهداف منشور فرهنگ کار در این شرکت است و با همین اهداف در هفته کارگر جشنواره امتنان از کارگران در این شرکت برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت جایگاه کارگران به‌ویژه در معدن به‌عنوان یکی از سخت‌ترین مشاغل، گفت: کارگران شرکت فولادسنگ مبارکه همواره در میدان تولید با تلاش و ایثار چرخ صنعت فولاد کشور را می‌چرخانند و به‌عنوان سرمایه‌های انسانی جامعه صنعت و معدن هستند.

رئیس منابع انسانی شرکت فولادسنگ مبارکه با اشاره به کسب تندیس خانه بهداشت کارگری برتر کشوری در سال گذشته، تصریح کرد: اجرای سنجش نگرش کارکنان بر اساس «مدل هی‌گروپ» و سنجش کیفیت خدمات منابع انسانی، پیاده‌سازی نظام مدیریت استعدادها و جانشین‌پروری، بازمهندسی فرایند آموزش بر اساس ایزو ۱۰۰۱۵ و اجرای سیستم ارزشیابی شغلی بر مبنای مدل G20 بخشی از برنامه‌های اجراشده در واحد سرمایه‌های انسانی شرکت فولادسنگ مبارکه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =