مدرسه

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: خیرین با انفاق خود در جشنواره گذشته و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برگ زرین دیگری تاریخ پرافتخار خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان رقم زدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدعلی مدینه در جلسه ستاد اجرایی بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان اظهار داشت: بهترین و ارزشمندترین سرمایه‌های آموزش و پرورش خیرین مدرسه‌ساز هستند که با بذل مالشان بهترین مدارس را بنا می‌کنند.

وی افزود: در استان اصفهان مدرسه خیرسازی را داریم که بیش از ۷۰ پزشک را تحویل جامعه داده است و هیچ ارزشی بالاتر از این در جامعه وجود ندارد که عظمت کار خیرین در این موضوع هویدا می‌شود.

مدینه افزود: تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات خیرین هدف اصلی جشنواره است که البته این انسان‌های بزرگ با انفاق خود در جشنواره گذشته و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برگ زرین دیگری تاریخ پرافتخار خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان رقم زدند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: استفاده از اقدامات جدید و خلاقانه در جشنواره بیست و ششم مورد تاکید است و باید در این زمینه ظرفیت دانش‌آموزان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =