ارتش

استاندار اصفهان گفت: عملیات وعده صادق تنبیهی بود که جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم صهیونیستی اعمال کرد تا بار دیگر اقتدار و توان نیروهای مسلح ایران اسلامی را در راستای حفظ کیان و استقلال میهن عزیزمان به رخ جهانیان بکشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت روز ارتش و یاد حماسه‌سازی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: تفاوتی که این مراسم با سال‌های گذشته دارد این است که این رزمایش مقتدرانه پس از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که در روزهای گذشته رقم خورد در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق تنبیهی بود که جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم صهیونیستی اعمال کرد تا بار دیگر اقتدار و توان نیروهای مسلح ایران اسلامی را در راستای حفظ کیان و استقلال میهن عزیزمان به رخ جهانیان بکشد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: رژه مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی تجلی شجاعت، اقتدار، دلاورمردی و توانمندی‌های نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مرتضوی گفت: بدون شک جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان ارتش ایران اسلامی در دوران پرافتخار دفاع مقدس و در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و البته این ایثار و از خودگذشتگی مستمراً و پر قدرت ادامه خواهد داشت زیرا ارتش نیرویی مقتدر درجهت تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است.

شایان ذکر است، مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =