• ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
  • کد خبر: 52233
  • readingTime: ۱ دقیقه
فوتبال بانوان

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور با شکست پیکان تهران در مقابل سپاهان در اصفهان همراه بود.

به گزارش ایراسین، هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور امروز برگزار شد تا پرونده این فصل از لیگ برتر که هفته گذشته جایگاه تیم‌های اول تا چهارم مشخص شده بود، رسماً بسته شود.

در ورزشگاه آب منطقه‌ای اصفهان تیم سپاهان از ساعت ۱۵ میزبان تیم پیکان تهران بود، دیداری که در پایان با برتری سپاهان به پایان رسید.

ترکیب تیم فوتبال سپاهان: زهره کودایی، زهرا پورحیدر، فاطمه عادلی، مینا داوودی، فاطمه پسندیده (هستی فروزنده)، میترا نظری، الهام فرهمند (زینب عباسپور)، مرضیه فیضی (مهشاد امیری)، معصومه همتی (انیس دشتیان پور) نازنین منصوری (فاطمه مردانی)، هاجر دباغی
سرمربی: نیلوفر اردلان

در حالی که با توجه به وضعیت جدول و عدم جابه جایی جایگاه تیم‌ها به ویژه در بالای جدول، دو تیم تلاش زیادی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند، سپاهانی‌ها از همان ابتدا میدان را در اختیار گرفتند و حملات زیادی را روی دروازه پیکان خلق کردند که در نیمه نخست تنها در یک مورد موفق به گشودن دروازه میهمان تهرانی خود شدند، هاجر دباغی در دقیقه ۲۰ اولین گل سپاهان را یه ثمر رساند.

در نیمه دوم حملات سپاهان بیشتر شد، سپاهان در دقیقه ۶۲ باز هم توسط هاجر دباغی به گل رسید، تا این بازی با دبل دباغی در ایستگاه پایانی لیگ به پایان برسد و سپاهان در جایگاه چهارم قرار بگیرد.

در پایان این دیدار سلطنت نوروزی، داور بین المللی فوتبال بانوان کشورمان از دنیای داوری فوتبال خداحافظی کرد، باشگاه سپاهان با اهدا گل و یاد بودهایی از زحمات نوروزی تقدیر کرد.

سلطنت نوروزی بیش از ۱۵ سال در لیست داوران بین المللی کشورمان حضور داشته و قضاوت‌های زیادی را در آسیا انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =