• ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
  • کد خبر: 52130
  • readingTime: ۱ دقیقه
گیتی پسند - پیکان سبزوار

تیم اصفهانی گیتی‌پسند مقابل پیکان سبزوار در لیگ برتر هندبال پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم‌های هندبال گیتی‌پسند و پیکان سبزوار امشب دوشنبه ۲۰ فروردین‌ماه در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال از ساعت ۱۹ در سالن سجادی مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ به سود گیتیزن‌ها به پایان رسید.

نیمه اول: گل اول این دیدار برای سبزوار به ثمر رسید، اهوازی بازی را به تساوی کشاند. دو تیم هم پایه یکدیگر پیش رفتند تا اینکه در دقیقه ۹ گیتیزن‌ها اختلاف گل را به عدد دو افزایش دادند. بازی تا دقیقه ۱۵ با نتیجه ۷ بر ۵ به سود گیتی‌پسند پیش می‌رود، سبزواری‌ها به صورت پاور پلی بازی می‌کنند. شاگردان کیوان صادقی به گل دهم رسیدند، پیکانی‌ها اختلاف گل را به عدد یک کاهش دادند تا گیتی‌پسند تایم استراحت بگیرد. در نهایت نیمه اول با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به سود گیتی‌پسند تمام شد.

نیمه دوم: سبزواری‌ها در ابتدای این نیمه اختلاف امتیاز را کم کردند، رضا عزتی از بازی اخراج شد. بازی در گل ۱۷ به تساوی کشیده شد، اما گیتیزن‌ها بازهم اختلاف ایجاد کردند. گل‌زنی پیاپی شاگردان صادقی باعث شد تا سبزواری‌ها تایم استراحت بگیرند. دومین بازیکن گیتی‌پسند هم از بازی اخراج شد. در نهایت این دیدار با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ به نفع گیتی‌پسند تمام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =