• ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
  • کد خبر: 51901
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال

تیم هندبال سپاهان نوین در هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال در اصفهان مقابل مس کرمان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم هندبال سپاهان نوین در هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال از ساعت ۱۹ چهارشنبه (۱۵ فروردین) در سالن ۲۵ آبان مقابل تیم صدرنشین مس کرمان صف آرایی کرد که این دیدار با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ به نفع می کرمان تمام شد.

نیمه اول: گل اول این دیدار برای سپاهان نوین به ثمر رسید، یکی از بازیکنان نوین در ابتدای بازی دچار مصدومیت شدید شد و با برنکارد از زمین خارج شد. کرمانی‌ها نخستین گل خود را در دقیقه ۷ مسابقه زدند، بیشتر شوت‌های آخر مس توسط شهاب صادقی پرتاب می‌شود. این دیدار در دقیقه ۱۰ با نتیجه سه بر سه به تساوی کشیده شد، یکی از گل‌های سپاهان نوین را داوران مردود اعلاک کردند که این موضوع اعتراض مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین را به همراه داشت و با یک کارت زرد جریمه شد. کرمانی‌ها دو گل جلو افتادند، سپاهان نوین بازی را به تساوی کشاند. در ادامه بازی پایاپای پیش رفت و نیمه اول با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ به نفع مس کرمان تمام شد.

نیمه دوم: در ابتدای این نیمه سپاهان نوین بازی را به تساوی کشاند، اما بازهم کرمانی‌ها اختلاف کل ایجاد کردند. بازی درگیرانه‌ای از هر دو تیم شاهد هستیم. مس دو اختلاف گل را تا دقیقه ۵۰ بازی حفظ کرده است. بازیکنان سپاهان نوین تلاش زیادی برای جبران گل‌های خورده کردند، اما در نهایت این دیدار با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ به نفع مس کرمان تمام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =