حقیقت سرشت

نخستین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در استان اصفهان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمود حقیقت سرشت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در این نشست اظهار کرد: از سال گذشته پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری و با تمرکز بر موضوعات تولید و تورم، با ابتکار و تأکید استاندار اصفهان، قرارگاهی برای راهبری این مهم با تشکیل کمیته‌های تخصصی در استان شکل گرفت که در این قرارگاه ضمن پایش شاخص‌های مرتبط اقتصادی، اقدامات متنوعی در حوزه‌های مختلف راهبری و اجرایی شد.

وی ادامه داد: در ابتدای سال جاری نیز با تعیین راهبرد جهش تولید با محوریت و مشارکت مردم، توسط مقام معظم رهبری لازم بود رویکردها و نقشه راه قرارگاه تحقق شعار سال استان، با این محورها منطبق شود که اولین جلسه اتاق فکر قرارگاه به همین منظور در روزهای آغازین سال جاری تشکیل شد.

سرپرست معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: جهش تولید با فعالیت‌های معمول جاری قابل تحقق نیست و می‌بایست با یک نقشه راه ویژه و با محوریت تمامی آحاد مردم محقق شود.

حقیقت سرشت خاطرنشان کرد: تسهیل و بهبود محیط کسب و کار، رفع موانع تولید، توسعه سرمایه گذاری، افزایش ظرفیت‌های تولید، توسعه صادرات، شکل دهی و توسعه و تکمیل زنجیره‌های ارزش و … از الزاماتی است که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شاین ذکر است سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان نیز پیش از این در بازدید از ایستگاه سلامت نوروزی شهرضا با اشاره به ستاد تحقق شعار سال در سالهای گذشته، عنوان کرده بود: امسال نیز با همه ظرفیت‌ها و امکانات جهت تحقق شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است تلاش خواهیم کرد و در قالب تحقق شعار سال، قرارگاهی را تشکیل خواهیم داد و ظرفیت‌سازی در امر پشتیبانی از تولید را با جدیت دنبال می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =