گردشگری و میراث/ مسئله ارگ راین

رئیس ستاد مرکزی خدمات سفر با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های نظارتی برای تحقق سفری ایمن و رضایتمند برای مردم استفاده خواهیم کرد، گفت: نرخ‌های مورد تأیید وزارت میراث فرهنگی در سامانه جانا قابل رؤیت است.

به گزارش ایراسین، علی اصغر شالبافیان در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با بیان اینکه شکایت‌های مربوط به نوروز تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ رسیدگی می‌شود، افزود: گشت‌های نامحسوس نیز به‌منظور نظارت بر فعالیت تأسیسات گردشگری برقرار هستند.

وی نظارت بر هزینه‌ها را از دیگر دغدغه‌های مهم عنوان کرد و گفت: افزایش نرخ سالانه مراکز اقامتی را منوط به اعلام بهره‌بردار در سامانه جانا کرده‌ایم. قیمت مورد تأیید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سامانه برای مردم قابل مشاهده است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه اکثر تخلفات از سامانه‌های رزرو انجام می‌شود، افزود: به سامانه مرکزی نگهداشت داده‌ها اعلام کرده‌ایم که مبنای رسیدگی به پرونده‌های شکایت قیمت‌های اعلام شده در سامانه است.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تصریح کرد: از ظرفیت نظارتی تمامی دستگاه‌های عضو به‌منظور تحقق سفری ایمن و رضایتمند برای مردم استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به همکاری با وزارت نفت به‌منظور رفع مشکلات مربوط به سوخت در استان‌های جنوبی، افزود: در چند سال اخیر چهار استان جنوبی درگیر مسائل مربوط به سوخت بودند که امسال با همکاری وزارت نفت و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تا حد زیادی این مشکلات برطرف شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =