سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم فولاد مبارکه

سی‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده فولاد مبارکه امروز ۱۸ اسفندماه با حضور بیش از ۶ هزار نفر در دانشگاه آیت‌الله اشرفی اصفهانی و سالن نگین سپاهان‌شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در آخرین جمعه قبل ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲، خانواده فولاد به استقبال بهار قرآن رفتن و سی‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه پرسنل شاغل، بازنشسته و پیمانکاری این مجموعه از اولین ساعات اولیه صبح با حضور ۶ هزار شرکت کننده برگزار شد.

امروز روز آزمون بیش از ۹ هزار نفررشته داوطلب بود که در ۴۵ رشته و در بزرگترین رویداد قرآنی صنعت کشور به رقابت پرداختند.

خانواده بزرگ فولاد در محضر قرآن

این دوره با برگزاری مسابقات در بخش‌های حفظ، روان‌خوانی، فرازخوانی، قرائت، اذان، تدبر و چند رویداد جانبی با حضور نونهالان چهار ساله تا بزرگسالان برگزار شد.

سکوت همراه با تدبر در بخش بزرگسالان تناقض زیبایی را با شور و شوق و جنب و جوش کودکان ایجاد کرده بود؛ کودکانی که در کنار خانواده‌های خود مشغول مرور سوره‌های کوچک و قصص قرآنی بودند.

نونهالان در بخش‌های حفظ ۱۰ سوره، ۱۴ سوره و جز ۳۰، حفظ موضوعی و داستان‌های قرآنی هر چند نفر دور یک میز حاضر شده و به اساتید پاسخ می‌دادند.

خانواده بزرگ فولاد در محضر قرآن

بسیاری از خانواده‌ها دسته‌جمعی و تنها برای شرکت یکی از اعضای خانواده آمده بودند که برای آن‌هم فکر شده بود؛ گذر قرآنی این رویداد با ۱۳ قسمت، بخش جانبی مسابقات سی‌وچهارمین برای پر کردن اوقات فراغت شرکت‌کنندگان و خانواده‌هایشان بود؛ از نقاشی تا تکمیل پازل‌های شنی گرفته تا نمایش عروسکی و اکران فیلم، بخش‌های مختلف این گذر را تشکیل می‌داد.

شایان ذکر است که تفاوت ویژه این رویداد تبدیل شدن آن از رویدادی مقطعی به یک فرایند مستمر در راستای جاری شدن فرهنگ قرآن بین خانواده بزرگ فولاد مبارکه عنوان شد.

خانواده بزرگ فولاد در محضر قرآن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =