ورزشکاران فولاد مبارکه

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت نهاد ریاست جمهوری گفت: روایت پیشرفت ورزشکاران که باعث تأثیرات شگرف در جامعه می‌شود تبیین شود.

به گزارش ایراسین، حجت الاسلام و مسلمین تقدیری در این مراسم با بیان اینکه روایت پیشرفت ورزشکاران که باعث تأثیرات شگرف در جامعه می‌شود تبیین شود، اظهار کرد: اردوهای مربوط به فدراسیون‌ها و برگزاری نمایشگاه‌های هدفمند باید برپا شود که در نشر روایت‌ها تأثیر بسیاری خواهد داشت و می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی با طرح این سوال که چرا برخی از ورزشکاران قدیمی از این گله دارند که کسی به آنها سر نمی‌زند، اظهار داشت: این مسأله به این دلیل است که ما به شکل احسن روایت موفقیت‌های شأن را بیان نکردیم.

در ادامه فتحی نماینده سازمان حراست کل کشور اظهار کرد: هر کشور و ملتی شاخصه‌ای دارد. می‌گویند ایران مهمان‌نواز است اما ویژگی پهلوانی و ورزشی جزو ویژگی‌های شاخص ایران است. ورزش ایرانی و پهلوانی ارزش‌های مختلفی دارد که یکی از این ویژگی‌ها، خداجویی، ایثار و از خود گذشتگی است و شما این را در تمام پهلوان‌ها می‌توانید ببینید.

وی ادامه داد: مرحوم تختی تعصب زیادی به اهل بیت داشته است و بعد هر تمرین اهل نماز و اهل زیارت بوده است. مواردی را باید مسئولان برای جامعه ورزشی در نظر داشته باشند. یک فرد ورزشی، مسائلش معطوف به خودش نیست و کشور باید ارزش‌های پهلوانی خود را زنده کند و نیروی ورزشی باید مقابل ظالمان بیایستد.

به گزارش برنا، مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج کشور هم در این همایش گفت: در حوزه روایت، ما اردوی‌های راهیان نور را داریم و می‌توانیم ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان را نشان دهیم. همچنین از این بستر باید روایت ورزشکاران شهید دفاع مقدس را داشته باشیم. بحث بعدی اردوی راهیان پیشرفت و آبادانی است. الان باید سالن فدراسیون کشتی را ببینیم و این‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی به حساب می‌آید.

رئیس سازمان بسیج کشور تاکید کرد: باید پیشرفت‌ها را ببینیم و بحث بعدی موضوع نماز است که باید مورد توجه قرار بگیرد، ارزش و هویت ما در رقابت‌های بین‌المللی، سرود کشورمان است و این را باید به جامعه ورزش منتقل کنیم که این سرود چقدر حائز اهمیت است؟ احترام به پرچم و سواد رسانه‌ای از مسائل مهم دیگری است که در این زمینه باید دقت نظر بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: بحث بعدی شهید شاخص سال است و هدف معرفی و مکتب آن شهید است و در رقابت‌های ورزشی مختلف باید نام آن شهید درج شود. همچنین شهدای رشته‌های ورزشی مختلف، باید کتب مختلفی نوشته شود و این‌ها برکت است. همچنین از ورزشکارانی که با رژیم صهیونیستی مبارزه نکردند و مروج اخلاق بودند تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =