ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سئوال من این است چند بار بوده که در دنیا، یک تیمی دو یا سه گل عقب بوده و به بازی برگشته است؟! پس اگر یک بار این اتفاق افتاده، دوباره هم می‌تواند این اتفاق بیوفتد.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از ذیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: بازی گذشته تیم سپاهان مقابل الهلال، بازی خیلی خوبی بود.

وی ادامه داد: دو تیم، تیم‌های خوبی هستند و خوب با هم بازی می‌کنند و کسانی که عاشق فوتبال هستند، از این بازی لذت می‌برند.

مورایس در پاسخ به سوالی درباره هواداران الهلال که قرار است فردا باشند، گفت: درباره هواداران بخواهیم صحبت کنیم، من خاطرات بسیار خوبی اینجا داشتم و ما آمده‌ایم که با قلبمان بازی کنیم، نه اینکه مقابل فرد دیگری باشیم؛ آمده‌ایم که از فوتبال لذت ببریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با در مورد این‌که چقدر سخت می‌بینید بعد از باخت هفته گذشته مقابل الهلال، دوباره مقابل این تیم به میدان بروید، گفت: بازی‌های حذفی در این مرحله تنها دو مسابقه هستند؛ وقتی مقابل تیمی مثل الهلال بازی می‌کنیم که کیفیت بسیار خوبی دارد، کارمان آسان نیست؛ اما سوال من این است که چند بار بوده که در دنیا، یک تیمی دو یا سه گل عقب بوده و به بازی برگشته است؟! پس اگر یک بار این اتفاق افتاده، دوباره هم می‌تواند این اتفاق بیفتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =