تعالی سازمانی

بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی فردا یکم اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور مسئولین مدیران ارشد و مدیران تعالی شرکتهای سرآمد ایرانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایراسین، همایش تعالی سازمانی با تکیه بر تجارب ۲۰ گذشته دوره و با هدف ارزیابی عملکرد و دستاوردهای سازمان‌های دولتی و خصوصی به ویژه در حوزه کسب و کار و استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی با توجه به الگوهای تعالی سازمانی و در فضای تبادل و اشتراک تجربیات و یافته‌های مشترک برگزار می‌شود.

در این راستا مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی از سازمان‌ها و واحدهای حوزه‌های عمومی ساخت و تولید، خدمات سلامت و آموزش کشور دعوت نمود تا با حضور فعال خود در بیست و یکمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی به سمت استقرار نظام‌های مدیریتی نگاه سیستمی و جامع به فعالیت‌ها در مسیر تعالی سازمانی گام بردارند.

امسال تعداد ۱۹ شرکت در سطح تندیس، ۴۰ شرکت در سطح تقدیرنامه برای تعالی و ۱۵ شرکت در سطح گواهی تعهد به تعالی و در مجموع ۷۴ شرکت اقدام به ثبت نام در فرآیند جایزه ملی تعالی سازمانی کرده‌اند.

همایش تعالی سازمانی قدیمی‌ترین و معتبرترین همایش رسمی و ملی کشور در حوزه تعالی است که علاوه بر دارا بودن نظام نامه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مورد تأیید سازمان ملی بهره‌وری است.

این همایش با مسئولیت سازمان مدیریت صنعتی توسط مرکز تعالی سازمانی به عنوان مسئول و مجری ارزیابی‌ها و برگزاری همایش، با مشارکت وزارتخانه‌ها و سازمان‌های حاکمیتی به ویژه وزارت صنعت معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به منظور جاری نمودن تعالی سازمانی و دستیابی به موفقیت پایدار بنگاه‌های تولیدی و خدماتی در کشور پایه گذاری شده و هر سال در هفته اول اسفندماه با حضور مسئولان کشوری و تقدیر از شرکت‌های سرآمد برگزار می‌شود. بیست و یکمین همایش تعالی سازمانی با حضور و ارزیابی عملکرد سازمان‌های معتبر و شاخص فعال در حوزه‌های فولاد و صنایع معدنی صنایع پتروشیمی فنی مهندسی نفت گاز، و فناوری اطلاعات بخش عمومی بیمه، لاستیک کاشی و سرامیک شیمیایی، ساختمانی، بازرگانی، حمل و نقل و خودرو برگزار می‌شود و از برترین شرکت کنندگان در هر بخش بر اساس ارزیابی‌های منطبق با شاخص‌های مورد نظر تقدیر می‌شود.

بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی فردا برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =