• ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
  • کد خبر: 49845
  • readingTime: ۱ دقیقه
فلز

قیمت فلزات جهانی در بازار تهران اعلام شد بر این اساس، قیمت‌های جدید فلزات با افزایش مواجه بوده اند.

به گزارش ایراسین و به نقل از بازار، قیمت فلزات جهانی در بازار تهران اعلام شد. بر اساس قیمت‌های جدید، فلزات با افزایش مواجه بوده‌اند. قیمت فلز مس‌های گرید سه دلار و ۸۳۸ سنت با افزایش ۳۱ صدم درصد معامله شد. همچنین انس پلاتین با نرخ ۹۱۵ دلار و ۴۰ سنت، افزایش ۲۳ صدم درصدی را به خود دید. انس پالادیوم نیز با ۹۵۰ دلار و ۱۵ صدم درصد افزایش به نظر می‌رسد هفته را به پایان برساند؛ در ادامه الوار ۵۶۵ دلار و کاهش قیمت ۹ صدم درصدی داشت.

قیمت هر تن آلومینیوم در بازارهای جهانی دو هزار و ۲۱۷ دلار، سرب دو هزار و ۶۸ دلار و روی نیز دو هزار و ۳۸۷ دلار معامله می‌شود و نیز مس با قیمت هشت هزار و چهارصد و ۷۸ دلار معامله شد و هیچکدام تغییر قیمتی را مشاهده نکردند. همچنین نیکل هر تن ۱۶ هزار و ۳۷۱ دلار، کبالت ۵۰ هزار و ۵۹۲ دلار، قلع ۲۷ هزار و ۲۹۳ دلار به صورت زنده معامله می‌شوند.

در بازار این کشور مس‌های گرید هر پوند سه دلار و ۸۳۸ سنت، سنگ آهن هر پوند یکصد و ۲۹ دلار و ۲۹ سنت، آلومینیوم هر پوند دو هزار و ۲۰۹ دلار و ۷۵ سنت و اورانیوم نیز هر پوند یکصد و یک دلار و ۷۵ سنت و فولاد ۷۸۹ دلار معامله می‌شود همچنین روی نیز با نرخ دو هزار و ۲۹۷ دلار در حال معامله است

انس طلا با قیمت دو هزار و ۱۳ دلار پنج صدم درصد افزایش قیمت، انس نقره با نرخ ۲۳ دلار و ۴۸ سنت و سه صدم درصد و همچنین انس پلاتین نیز ۹۱۴ دلار و ۴۱ سنت که شاهد ۲۳ صدم درصد افزایش قیمت و انس پالادیوم نیز ۹۵۰ دلار و افزایش ۱۵ صدم درصدی را مشاهده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =