ژوزه مورایس

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما مقابل یک تیم خوب بازی داشتیم؛ با یک بازیکن کمتر بازی کردیم و در زمین زجر کشیدیم؛ تا زمانی که ۱۱ در مقابل ۱۱ بودیم، عملکرد خوبی داشتیم اما روی اشتباهات کوچک و جزئیات گل خوردیم؛ در کل به رفتار بازیکنانم افتخار می‌کنم و به فکر بازی بعدی هستم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: من معمولاً به همه سوالات جواب می‌دهم ولی دوست دارم اما فقط در مورد دیدار امشب سوال کنید.

وی ادامه داد: در تیم ضعف وجود دارد و اولین ضعف مربوط به خط دفاعی و کارت قرمزی بود که گرفتیم، ضعف دیگری در خط دفاع نمی‌بینم؛ گلی که دریافت کردیم به دلیل اشتباه در سازماندهی دفاعی بود و کاری به خط دفاعی نداشت، گل دومی که دریافت کردیم خیلی تعجب برانگیز بود.

مورایس تصریح کرد: تکل زدن یک تصمیم لحظه‌ای است، برخی تکل‌ها کارت دارد، تکل دانشگر زیاد سنگین نبود ولی کارت قرمز داشت و بهانه را به داور داد تا به بازیکن ما کارت قرمز بدهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: مقابل یک تیم خوب لازی داشتیم، با یک بازیکن کم‌تر تیم با برخی از چالش‌ها رو به رو می‌شود، باید حفظ توپ می‌کردیم؛ جنگیدیم ولی سازماندهی را از دست دادیم، متأسفانه تصمیم درستی نگرفتیم؛ زمانی که ۱۱ نفره بودیم، عملکرد خوبی داشت، با یک بازیکن کم‌تر مقابل بهترین ترکیب آسیا بازی کردیم، به رفتار بازیکنان افتخار می‌کنم، بازی تمام شده و اشتباهات کوچک در جزئیات داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از جزئیاتی که من با بازیکنان درباره آن صحبت می‌کنم، می‌توان گفت آن‌ها به اندازه کافی تجربه داشتند که توانستند در این بازی، از اشتباهات ما استفاده کنند.

مورایس همچنین بیان داشت: همانطور که می‌دانید در این مرحله گل خارج از خانه حساب نیست و مثل قبل به حساب نمی‌آید و شما می‌توانید ببینید که بازی به یک باره عوض شد؛ بهترین بازیکن زمین از تیم ما بود و در لحظات آخر ناظر بازی، بهترین بازیکن زمین را عوض کرد و شماره ۱۴ الهلال را انتخاب کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: حیف شد و می‌شود گفت فقط آن کارت قرمز نبود که شانس ما را کمتر کرد، بلکه ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم، حتی قبل از گل اولی که خوردیم می‌توانستیم یک گل دیگر بزنیم؛ هیچ چیز تمام نشده و اگر نتیجه ۲-۱ یا ۱-۱ بود، فرق می‌کرد اما اکنون ۳-۱ تمام شده است.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم حدس بزنیم چه اتفاقاتی در زمین رخ می‌دهد؛ در تیم ما ۴ بازیکن ملی‌پوش نیمکت نشین بودند؛ در سمت مخالف، دو مدافع وسط ملی‌پوش بازی می‌کردند؛ دو مدافع کنار ملی‌پوش، یک وینگر ملی‌پوش در تیم ملی عربستان بازی می‌کردند؛ همچنین در خط هافبک نیز بازیکنان ملی‌پوش دیگری بازی می‌کردند همچون ساویچ ۱۱ ملی‌پوشی که بازی می‌کردند مقابل ما بودند و الهلال یک تیم بسیار خوب به شمار می‌رود.

مورایس در مورد داوری گفت: درباره داور زیاد نمی‌خواهم صحبت کنم اما دانشگر قصدی درباره خطا نداشت و در لحظه آخر می‌خواست، پای خود را جمع کند، نمی‌گویم کارت قرمز اشتباه بود اما دانشگر برای مصدوم کردن بازیکن نرفت، نمی‌خواهم راجع به قدرت‌ها صحبت کنم زیرا هنوز اعتقاد دارم فوتبال عادلانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =