• ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
  • کد خبر: 49737
  • readingTime: ۱ دقیقه
هوای اصفهان

سرشت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان پیشنهاداتی برای تداوم روابط با تاتارستان روسیه پیشنهاد داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمود حقیقت سرشت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز گفت: امیدوارم این سفر مقدمه‌ای برای تعاملات بیشتر میان اصفهان و تاتارستان باشد.

وی ادامه داد: باتوجه به توضیحات استاندار اصفهان از ظرفیت‌ها و استعدادهای اصفهان، چند راهکار عملیاتی جهت گسترش روابط پیشنهاد می‌شود.

حقیقت سرشت بیان کرد: به منظور تأمین و توسعه تعاملات میان اصفهان و تاتارستان در حوزه گردشگری ضمن تأکید بر ضرورت راه‌اندازی خط پروازی مستقیم میان اصفهان و کازان، پیشنهاد می‌شود تعدادی از آژانس‌های گردشگری معتبر و توانمند از طرف اصفهان و تاتارستان برای شروع فعالیت‌های گردشگری معرفی شوند.

وی ادامه داد: برای فعالیت‌های فرهنگی میان اصفهان و تاتارستان پیشنهاد می‌شود هفته فرهنگی اصفهان در کازان و هفتگی فرهنگی کازان در اصفهان برگزار شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: باتوجه به بازدید هیئت عالی رتبه تاتارستان از ظرفیت‌های دانش‌بنیان اصفهان پیشنهاد می‌شود برای شروع همکاری‌های صنعتی و تولید برخی محصولات صنعتی و دانش‌بنیان، تفاهم‌نامه علمی میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با طرف متقابل تاتارستانی تهیه و امضا شود.

وی گفت: همچنین شهرک‌های صنعتی اصفهان آمادگی امضا تفاهم‌نامه همکاری با همتاهای تاتارستانی خود برای شروع همکاری را دارند.

حقیقت سرشت اظهار کرد: با توجه به امکانات و ظرفیت‌های بهداشتی و پزشکی اصفهان پیشنهاد می‌شود تفاهم‌نامه همکاری در تبادل اساتید و دانشجویان میان دو طرف امضا شود.

وی ادامه داد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان آمادگی دارد که به صورت متقابل فضایی را برای کشور تاتارستان روسیه قرار دهد و در این زمینه همکاری دو جانبه‌ای با این کشور داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =