بلیط فروشی

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: باید توزیع بلیط مسافر در همه بخش‌های حمل و نقل ساماندهی و دست دلالان و چارترکنندگان از سفرهای نوروزی کوتاه شود.

به گزارش ایراسین، سید کمال هادیانفر در جلسه ستاد سفرهای نوروزی وزارت راه و شهرسازی با حضور اعضا و نمایندگان شرکت‌ها و سازمان‌های حمل و نقلی تابعه، مدت زمان برپایی سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را ۲۴ روز و حد فاصل ۲۴ اسفند امسال تا ۱۷ فروردین سال جدید اعلام کرد.

وی، اهمیت مدیریت و نظارت بر سفرهای نوروزی ۱۴۰۳، همچنین حفظ آمادگی برای سفرهای اربعین پس از اتمام سفرهای نوروزی را مورد اشاره قرار داد و خطاب به اعضا و نمایندگان شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه، خاطرنشان کرد: برای تعیین نرخ بلیت ناوگان حمل و نقل مسافر در هفته آینده جلسه‌ای برگزار و متناسب با سفرهای کوتاه، متوسط و بلند، نرخ مناسب با رعایت حال مردم و شرکت‌های حمل و نقلی در ایام برگزاری سفرهای نوروزی در وزارت راه و شهرسازی تعیین و اعلام می‌شود.

هادیانفر بیان داشت: سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را با توجه به آغاز سفرهای اربعین پس از آن، بزرگ‌ترین عملیات حمل و نقلی دانست و بر به کارگیری ظرفیت کامل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، هوایی، ریلی و دریایی، حفظ ایمنی ناوگان حمل و نقل، توزیع عادلانه بلیت ناوگان حمل و نقل مسافر و نظارت بر سامانه فروش، لزوم توجه و نظارت بر سامانه پایش عملکرد و ایجاد سامانه‌های نظرسنجی از مردم و تحلیل و گزارش‌گیری در طول این ایام تاکید کرد.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: باید شرایط برای سفرهای نوروزی پیش رو به گونه‌ای دگرگون شود تا همه اقشار جامعه، عموم مردم، دولت و سایر دستگاه‌ها از خدمات وزارت راه و شهرسازی در این ایام رضایت کامل داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی حمل و نقل و ایمنی راه‌ها در سفرهای نوروزی، تصریح کرد: در این خصوص همه دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو کمیسیون ایمنی راه‌ها نقش بر عهده دارند که انتظار می‌رود نقش خود را به خوبی ایفا کنند تا طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب تلفات و جراحت ناشی از سوانح رانندگی به حداقل ممکن برسد.

حسین مذنب مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی نیز در این نشست، نظارت دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه بر خدماتی که در فرودگاه‌ها، پایانه‌ها، ایستگاه‌ها، بنادر، شرکت‌های ارائه کننده خدمات و فروش بلیت، مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین راهی، همچنین رتبه‌بندی و نحوه نظارت بر عملکرد ناوگان حمل و نقل را مهم دانست و خواستار ارائه گزارش با هدف ارزیابی عملکرد و اقدام به‌موقع از سوی ستاد وزارت راه و شهرسازی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =