• ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
  • کد خبر: 49691
  • readingTime: ۲ دقیقه
نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان

سرمربی تیم فوتبال الهلال به این نکته اذعان کرد که همتایش در تیم سپاهان از راهکارهای او به خوبی آگاه است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژرژ ژسوس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فردا بازی سختی داریم؛ یک بازی سنتی بین نمایندگان ایران و عربستان. باید بگویم هر دو تیم بسیار قوی هستند. مورایس پرتغالی است و از راهکارهای من به خوبی آگاه است. امیدوارم بازی خوبی باشد. می‌دانیم بازی پر هواداری خواهد بود و به خوبی آماده بازی فردا هستیم.

وی در مورد اینکه دو بازیکن مهم از خط دفاع تیمش را کنار گذاشته است و این موضوع چه تأثیری روی عملکرد تیم الهلال دارد، گفت: درست است ما کولیبالی را نیاوردیم، ولی با این وجود اعتقاد کامل به بازیکنان‌مان داریم. مشکل ما بازیکنان الهلال و نبود آنها نیست، مشکل ما بازی با سپاهان است، چون آنها تیم بسیار خوبی هستند و امیدارم بازی خوبی مقابل‌شان انجام دهیم.

سرمربی تیم الهلال راجع به جو ورزشگاه نقش جهان و اینکه آیا با جو این ورزشگاه آشناست، تصریح کرد: بازیکنان الهلال کاملاً به این جو عادت دارند و اینکه بین ۵۰، ۶۰ هزار هوادار بازی کنند. این مشکل خاصی برای ما ندارد. مشکل ما رقیب‌مان خواهد بود که هدفش متوقف کردن ماست. همانطور که گفتم برای این بازی آماده‌ایم و تمام تمرکزمان را روی این بازی گذاشتیم.

ژرژ ژسوس در واکنش به سؤالی درباره عملکرد خوب خط حمله هر دو تیم الهلال و سپاهان و اینکه سرمربی تیم عربستانی چه تدبیری برای مهار خط حمله سپاهان دارد، خاطر نشان کرد: می‌دانیم سپاهان هجومی است و گل‌های زیادی زده. همانطور که می‌دانید مربی این تیم پرتغالی است که از بهترین‌های دنیا به شمار می‌آید. بله ما از این بابت مشکلاتی خواهیم داشت، ولی قطعاً خواهیم جنگید و فکر می‌کنم بازی متعادلی خواهیم داشت.

«شما یکی از بهترین خط حملات و خط دفاعی‌ها را ساخته‌اید و آیا در بازی فردا برای پیروزی به زمین خواهید رفت تا کنترل بازی؟»، در ادامه نشست خبری سرمربی تیم الهلال در پاسخ به این سوال یادآور شد: ما با همان تاکتیکی که بازی می‌کنیم در بازی فردا هم بازی خواهیم کرد. ما تاکتیک‌های روزانه را پیاده خواهیم کرد و چیزی برای پنهان کردن نداریم. این روش کار ما خواهد بود.

وی در پاسخ سؤالی درباره بودجه سنگین باشگاه الهلال و اینکه آیا قبول دارد هر نتیجه‌ای جز برد برای این تیم شکست محسوب می‌شود، عنوان کرد: ما بازیکنان مستعدی داریم. چه داخلی و چه خارجی، بازیکنانی هستند که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند. من همیشه آرام هستم و به این فکر می‌کنم که با کدام تیم بازی می‌کنم. به سپاهان احترام می‌گذارم، ولی ارزش‌های ما هم احترام به خودمان است و سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =