مسیولیت اجتماعی

استاندار کرمان گفت: یکی از حوزه‌های مناسب برای ورود شرکت‌های صنعتی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی بخش گردشگری است و مسئولیت اجتماعی شرکت‌های صنعتی در بخش گردشگری، بازگشت اقتصادی هم دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدمهدی فداکار با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری، سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصادی هم محسوب می‌شود، گفت: یکی از حوزه‌های مناسب برای ورود شرکت‌های صنعتی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی بخش گردشگری است و مسئولیت اجتماعی شرکت‌های صنعتی در بخش گردشگری، بازگشت اقتصادی هم دارد.

استاندار کرمان به مجموعه تفریحی گهرپارک اشاره داشت و افزود: شرکت مس هم می‌تواند کارهای بزرگی در به فعلیت رساندن ظرفیت‌های موجود از جمله دره راگه و یا تقویت و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان انجام دهد.

فداکار، تصریح کرد: ساختمان‌های تاریخی و میراثی زیادی در استان داریم که مرمت و نگهداری آنها هزینه‌بر هستند و صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی می‌توانند به تجهیز و ایجاد زیرساخت‌ها برای مناطق گردشگری کمک دهند.

استاندارکرمان به چهارفصل بودن و تنوع اقلیمی استان اشاره داشت و گفت: شرکت‌ها می‌توانند برای تجهیز زیرساختی مجموعه گردشگری و انگیزه دادن به فعالان این حوزه سرمایه‌گذاری کنند.

گفتنی است، استان کرمان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در مجموعه بخش خصوصی و شهرداری‌ها با حضور در این نمایشگاه، ضمن معرفی فرصت‌های گردشگری، بسته‌های سرمایه‌گذاری خود را در این صنعت عرضه می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =