محمد جواد اکبری

محمد جواد اکبری، بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: ژوزه مورایس به جوانان اعتماد کرده و شرایطی فراهم کرده است که بتوانیم خودمان را نشان دهیم، امیدوارم به شخصه بتوانم برای سپاهان که تیم شهرم است افتخارآفرینی کنم.

به گزارش خبرنگارایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در آخرین دیدار خود در اردوی قطر مقابل تیم الاهلی قطر به برتری ۳ بر ۲ دست یافت؛ یکی از گل‌های طلایی‌پوشان در این بازی دوستانه را محمدجواد اکبری، محصول آکادمی فوتبال باشگاه سپاهان به ثمر رساند.

اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در خصوص حضورش در تیم بزرگسالان سپاهان اظهار داشت: زمانی که در تیم سپاهان ب حضور داشتم، ژوزه مورایس و اعضای کادرفنی تیم بزرگسالان چند باری دیدارهای دوستانه تیم ما را از نزدیک تماشا کردند و به من گفتند تا با تیم اصلی تمرین کنم.

وی افزود: در اردویی که در قطر پشت سر گذاشتیم همه چیز خوب بود، در بازی آخر هم خوشحالم که توانستیم گلزنی کنم و برای تیم مثمرثمر واقع شوم؛ ژوزه مورایس به جوانان اعتماد کرده و شرایطی فراهم کرده است که بتوانیم خودمان را نشان دهیم، امیدوارم به شخصه بتوانم برای سپاهان که تیم شهرم است افتخارآفرینی کنم.

اکبری تصریح کرد: شرایط بسیار خوب بوده است، وقتی جوانان به تیم اضافه شدند، رفتار بزرگ‌ترهای تیم بسیار خوب بود؛ شاید خودم فکر نمی‌کردم که اینقدر راحت با بازیکنان کم‌سن و سال‌تر کنار بیایند، حمایت بزرگ‌ترهای تیم باعث کاهش استرس و اضطراب جوانان می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: این اردو از هر نظر خوب بود و باعث کسب تجربه شد؛ ژوزه مورایس نیاز به تعریف و تمجید من ندارد، ثابت شده است و از اعتمادی که به جوانان دارد بسیار خوشحالم.

جدیدترین گلزن سپاهان: امیدوارم برای تیم شهرم افتخارآفرینی کنم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =