افتتاح

باند کندرو تقاطع غیرهمسطح (نهرخلج_درختک) و جاده سه راهی (نماگرد_داران) در شهرستان فریدن با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، دوشنبه شانزدهم بهمن‌ماه، در آئین افتتاح پروژه‌های حوزه راه شهرستان فریدن، ضمن تبریک اعیاد رجبیه و ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم قدردان جانفشانی همه شهیدان والامقامی باشیم که زمینه ساز شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حکومت مردمی از جنس مردم شدند.

وی ادامه داد: از همکاری همه مردم و مسئولان در شهرستان فریدن قدردانی می‌کنیم که با همدلی و همراهی پروژه‌های بلاتکلیف شهرستان را ساماندهی کردند.

استاندار اصفهان گفت: رویکرد دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق محروم بوده است از این رو تلاش کردیم در این شهرستان نیر زمینه افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیربنایی شکل بگیرد تا مردم خوب ما در شهرستان فریدن با رفاه بیشتری زندگی کنند.

وی ضمن اشاره به افتتاح شهرک گلخانه‌ای دامنه نیز، بیان کرد: در دو سال اخیر بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان هزینه شد تا شهرک گلخانه‌ای شهرستان فریدن در دامنه به بهره‌برداری رسید و با افتتاح این پروژه ظرفیت خوبی در شهرستان فریدن ایجاد خواهد شد.

شایان ذکر است به مناسبت ایام الله دهه فجر جاده سه راهی (نماگرد_داران) در شهرستان فریدن با اعتبار ۷ میلیارد تومان و با حضور دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان افتتاح شد.
این جاده یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان فریدن است که بیش از ۱۵ سال بلاتکلیف مانده بود.

طی سال‌های اخیر بارها عملیات اجرایی این پروژه (شامل تجهیز کارگاه و زیرسازی) انجام اما متأسفانه آسفالت مسیر صورت نپذیرفته بود که طی ماه‌های گذشته مجدداً زیرسازی و آسفالت این جاده انجام شد و به بهره‌برداری رسید.

همچنین باند کندرو تقاطع غیرهمسطح (نهرخلج_درختک) در شهرستان فریدن نیز با حضور استاندار اصفهان، با اعتبار ۳۲ میلیارد تومانی و با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.

این تقاطع یکی از حادثه خیزترین نقاط شهرستان در شاهراه ارتباطی غرب به جنوب بود که طی سالیان متمادی بستر حوادث و اتفاقات ناگوار بسیار بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =