دستگیری مواد فروشانی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری ۲ نفر که در اطراف یک مرکز آموزشی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کردند خبر داد.

به گزارش ایراسین، سرهنگ احمد نیکبخت بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی اعلام گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت ۲ خرده فروش مواد مخدر در نزدیکی یک مرکز آموزشی موضوع که باعث نگرانی خانواده‌ها و والدین دانش آموزان شده بود موضوع را به صورت جدی پیگیری کردند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از حضور متهمان در محل با هماهنگی‌های قضائی انجام شده وارد عمل شده و هر ۲ نفر را قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کنند دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در این عملیات طی بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳۲ کیلو انواع مواد مخدر که در ۲۸ بسته آماده توزیع تهیه شده بودند کشف شدند.

سرهنگ نیکبخت با تقدیر از همکاری و همراهی مردم با این پلیس عنوان داشت: از هم استانی‌های عزیز می‌خواهم گزارش‌های خود در خصوص فعالیت قاچاقچیان، خُرده فروشان مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر و ولگرد را از طریق شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر اصفهان در اختیار این پلیس قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =