• ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
  • کد خبر: 48001
  • readingTime: ۱ دقیقه
منوچهر نیکفر

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیامی برای پیش‌کسوتان ورزش کشور ارسال کرد.

به گزارش ایراسین، منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مناسبت روز پیش‌کسوتان ورزش پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

با عرض سلام و ادب و احترام به حضور دلاور مردان عرصه تعلیم و تربیت از طریق فعالیت بدنی و ورزش مردان و زنانی از جنس بلور، سخت‌کوش و پرتلاش روزهای دشوار ورزش استان و کشور عزیزمان، ۱۷ دی‌ماه مصادف با روز مقدس و مبارک پیش‌کسوتان را بر گنجینه‌های افتخار، ادب، معرفت و منش پهلوانی و فضائل اخلاقی، بزرگان و بزرگواران سپید موی عرصه ورزش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

این روز مقدس که با فرهنگ و تمدن اسلامی، ایرانی و ارزشمند ما عجین شده است، به بزرگ مردان و بانوان غیور دنیای ورزش تعلق دارد، این بزرگواران در جهت اعتلای ورزش و ارتقاء سطح کمی و کیفی فرهنگ علوی و منش پهلوانی از هیچ چیزی دریا ننموده‌اند، لذا بر خود فرض می‌دانیم به حکم الهی و توصیه‌های نبوی و مناهج ولایی قدردان این عزیزان صاحب نفس و کریم القدم باشیم.

باشگاه فولاد مبارکه ساهان ادب، تواضع، سلامت، شور و نشاط ورزشی و اجتماعی این عزیزان را که بهترین و عالی‌ترین ایام عمر شریفشان را جان برکف در رابطه با گسترش و فراگیری ورزش، صرف موارد آموزشی و تربیت روح و جسم هنر آموزان نموده و به عنوان یک اسطوره و نماد بارز استاد و مربی و معلم، الگوی با اصالت، مروج جوانمردی و ادب و معرفت در راستای تمدن‌سازی ورزشی، انتهای توانمندی خود را به رایگان در تمام مراحل در اختیار نسل جوان قرار دادند، ستایش می‌کند.

به حضور با برکت ایشان تعظیم و برای عزیزانی که دیگر با ما نیستند و مسافران بهشتند، طلب آمرزش نموده و به رسم ادب بر دست و پیشانی این بزرگواران صبور و نجیب و بی ادعا بوسه میزنم و سلامتی و سرافرازی و سعادتمندی ایشان را از درگاه احدیت آرزومندم.

در پناه الطاف و رحمت الهی سلامت و پایدار و استوار باشید

ارادتمند شما: منوچهر نیکفر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =