فولاد هرمزگان

به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم دی ماه سالروز افتتاح شرکت فولاد هرمزگان، جشنواره‌ای با پیوست مسئولیت اجتماعی در این استان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جشنواره دوازدهمین سالگرد افتتاحیه فولاد هرمزگان همراه با برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود. در این جشنواره در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف حمایت و اعتلای فرهنگ غنی استان هرمزگان، صنایع دستی بومی و محلی از جمله حصیربافی، توربافی، ارائه غذاهای محلی استان و… حضور دارند. هزینه حضور این صنایع دستی صرف امور خیریه و حمایت از کودکان سرطانی خواهد شد.

همچنین در این جشنواره، دومین نمایشگاه عکس خاطره‌ها به منظور به تصویر کشیدن تاریخ شفاهی فولاد هرمزگان در حال برگزاری است.

جشنواره دوازدهمین سالگرد افتتاح فولاد هرمزگان با پیوست مسئولیت اجتماعی برگزار شد

از دیگر برنامه‌های در حال انجام می‌توان به حضور گروه موسیقی لیوا هرمز اشاره کرد.

دومین جشنواره و نمایشگاه دوازدهمین سالگرد افتتاحیه شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم دی ماه سالروز افتتاح شرکت فولاد هرمزگان تا ۱۳ دی ماه در زمین ورزشی شرکت برقرار است.

جشنواره دوازدهمین سالگرد افتتاح فولاد هرمزگان با پیوست مسئولیت اجتماعی برگزار شد

شایان ذکر است که شرکت فولاد هرمزگان در «سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» با درک بایسته از اهمیت مسئولیت اجتماعی و لزوم تقویت این رویکرد در سازمان‌ها، نشان عالی و لوح سپاس مسئولیت اجتماعی «پیشرفته» را دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =