• ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
  • کد خبر: 46816
  • readingTime: ۱ دقیقه
پرسپولیس - الدحیل

پرسپولیس با شکست ۲ بر یک مقابل الدحیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه)، در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ و در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی کردند که این مسابقه با برتری ۲ بر یک الدحیل خاتمه یافت.

شهاب زاهدی در دقیقه ۷ دروازه الدحیل را گشود، اما گلزنی محمد مونتاری در دقیقه ۹ سبب شد بازی مجدداً با تساوی دنبال شود. بهترین فرصت برای زدن گل برتری، در دقیقه ۷۸ با پنالتی پرسپولیس همراه بود که گولسیانی نتوانست توپ را تبدیل به گل کند. در ادامه کار، مایکل اولونگا در دقیقه ۸۳ گل دوم الدحیل را به ثمر رساند تا سرخپوشان در شبی که هواداران استقبال گرمی از مسابقه داشتند، بازنده این بازی بزرگ باشند.

پرسپولیس با کسب هشت امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه E باقی ماند، اما در میان تیم‌های برتر رده دومی قرار نگرفت و از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازماند. سرخپوشان برای ایستادن در میان برترین تیم‌های رده دومی،‌ چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداشتند که از رسیدن به این مهم بازماندند تا سپاهان، تنها نماینده ایران در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان باشد. الدحیل نیز با هفت امتیاز و کسب رده سوم جدول گروه حذف شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =