استقبال در عربستان

تفاوت در نحوه استقبال عربستانی‌ها از دو نماینده ایران، سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

به گزارش ایراسین، کاروان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برای دیدار با الاتحاد عربستان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته وارد کشور عربستان شد.

سپاهانی‌ها که در دیدار رفت استقبال خوبی از مهمان عربستانی به دور از هیجانات حضور ستاره‌های جهانی به عمل آورده بودند، در عربستان نیز به صورت مشابه مورد استقبال قرار گرفتند.

نوع استقبال مسئولان تیم الاتحاد عربستان از تیم سپاهان و تفاوت‌های آن با نحوه ورود دیگر نماینده ایران یعنی تیم پرسپولیس به عربستان برای دیدار با النصر در فضای هواداری ایران واکنش‌های جالبی به همراه داشت.

پرسپولیسی‌ها که در دیدار رفت برای کریستیانو رونالدو و کاروان النصر سنگ تمام گذاشته بودند، در دیدار برگشت نه تنها با استقبال معمولی النصری‌ها مواجه شدند بلکه برای سفر به کشور عربستان نیز دچار مشکل شدند.

اما در طرف مقابل سپاهان با شرایط مناسبی راهی عربستان شد و در فرودگاه جده نیز با استقبال خوبی از سوی مقامات این باشگاه مواجه شد.

در عکس‌هایی که مراسم استقبال مسئولان الاتحاد از کاروان سپاهان منتشر شد، علاوه بر اهدای شاخه گل‌هایی به تک تک نفرات، یک دسته گل ویژه با عنوان «به عربستان خوش آمدید» در محل استقرار طلایی‌پوشان اصفهانی قرار داشت.

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه به وقت ایران برگزار می‌شود.

آبروداری سپاهان در عربستان/ طلایی‌پوشان به درد پرسپولیس دچار نشدند!


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =