زینلیان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: سال گذشته فاز اول انتقال کارگاه‌های ریخته‌گری و مزاحم شهری به میزان ۵۰ هکتار به شهرک بزرگ صنعتی اصفهان انتقال یافت و فاز دوم نیز حداکثر تا اردیبهشت سال آینده منتقل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهران زینلیان در حاشیه جلسه کارگروه ماده ۱۴ قانون هوای پاک، اظهار کرد: این جلسه به صورت ویژه به انتقال واحدهای صنعتی، تولیدی، معدنی، خدماتی عمومی و کارگاهی آلاینده به خارج از مناطق مسکونی و سکونتگاه‌ها اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در این نشست رصد و انتقال کارگاه های مزاحم شهری، صنایع ریخته گری و طلاسازی در اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: خوشبختانه در سال گذشته فاز اول انتقال کارگاه های ریخته‌گری و مزاحم شهری به میزان ۵۰ هکتار به شهرک بزرگ صنعتی اصفهان انتقال یافت و فاز دوم نیز حداکثر تا اردیبهشت سال آینده منتقل خواهد شد.

زینلیان افزود: در خصوص کارگاه‌های طلاسازی‌ نیز مقرر شد باتوجه به اینکه شهرک طلا برای استان مصوب شده است در اسرع وقت کارگاه‌های ساخت طلا به این شهرک منتقل شوند. همچنین با توجه به وضعیت آلاینده‌های شهر اصفهان و شرایط نامناسب موجود با کارگاه‌های غیر مجاز در اسرع وقت برخورد قانونی صورت پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =