• ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
  • کد خبر: 46453
  • readingTime: ۲ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی‌توانم بفهمم که هم ۳ امتیاز کم شود و هم ۳ بازی خارج از خانه بازی کنیم، AFC سازمان قابل احترامی است اما باید دلایل روشن‌تری برای این کار می‌آوردند.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با نیروی هوایی عراق اظهار داشت: ساده نیست در مورد بازی که شروع نشده، صحبت کنیم، خیلی راحت نیست که در این مورد حرف بزنیم و بهتر است عمل کنیم و فردا در مورد بازی بهتر می‌توانیم صحبت کنیم.

وی در مورد بازی در تهران بجای اصفهان گفت: AFC تصمیماتی گرفته که متوجه نمی‌شوم، حتی نمی‌توانم بفهمم که هم ۳ امتیاز کم شود و هم ۳ بازی خارج از خانه بازی کنیم، AFC سازمان قابل احترامی است اما باید دلایل روشن‌تری برای این کار می‌آوردند، باید به عدالت و قوانین مساوی احترام بگذاریم.

مورایس تصریح کرد: البته در ایران بازی می‌کنیم و این مهم است، فوتبال برای وصل کردن روابط و کشورها است و دنیا باید متحد شود؛ باید به این ارزش‌ها فکر کنیم و احترام بگذاریم، مشکلی بین دو کشور نیست و پرسپولیس در عربستان است و مشکلی نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: در تهران هستیم و هوادار داریم، مردمی که عاشق فوتبال هستد تا بازی باکیفیت ببینند؛ همه کارها باید با عدالت بیشتر و جدیت بیشتر پیش رود، باید برای فوتبال ارزش قائل شویم و فکر می‌کنم این موضوع در دنیا کم است؛ امیدوارم در آینده دلایل را بهتر متوجه شوم زیرا احتمالا خیلی از مردم نیز متوجه دلیل این موضوعات نیستند.

وی همچنین یادآور شد: خیلی زیبا بود که در نقش جهان بازی کنیم و راحت نیست که هواداران به تهران بیایند؛ هدف AFC این است که استادیوم‌ها پر باشد و این تصمیم خلاف این هدف بوده است؛ اینجا خانه استقلال و پرسپولیس و نساجی است و خانه ما نیز هست.

مورایس ادامه داد: برای تیم پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی و تیم نساجی آرزوی موفقیت می‌کنم زیرا نماینده ایران هستند، تیم‌های ایرانی کیفیت خوبی دارند و AFC باید کمک کند، رقابت بهتر شود زیرا تیم‌های ایرانی به این رقابت کیفیت می‌دهند؛ همانگونه که تیم ملی ایران با پرستیژ است، باشگاه‌های ایرانی نیز بازیکنان خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان داشت: نیروی هوایی نیز نیم قابل احترامی است و بازی ساده نیست، سپاهان تنها تیمی است که یک بازی کمتر از سایرین انجام داده است و این کمی متفاوت است، نباید این‌گونه می‌بود اما شد.

وی همچنین تصریح کرد: موضوعات به کیفیت مربوط است و همه به مربی‌گری مربوط می‌شود که چگونه تیم را مدیریت کنیم، همه انسان هستیم و عالی و کامل نیستیم؛ پرسپولیس و ما طبق انتظاری که داشتیم، نتیجه نگرفتیم اما حساسیت این بازی برای این است که یک بازی کم‌تر داریم، باید از فوتبال لذت ببریم و حساسیتی نمی‌بینم.

مورایس در مورد استفاده از بازیکنان در خط میانی گفت: مهم‌ترین اتفاق برای یک مربی خوب بازی کردن کل تیم است، تیم بودن خیلی مهم است، نکته مثبت ما همین است که بازیکنان در اختیار تیم هستند و با این ارزش جلو می‌رویم؛ راحت نیست به عنوان یک تیم بازی کردن و به امید خدا هرکسی عملکرد خوبی از خود نشان دهد؛ اگر بازیکنی در این بازی نکند، می‌تواند در بازی دیگری عملکرد خود را نشان دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =