• ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
  • کد خبر: 46436
  • readingTime: ۱ دقیقه
دومین روز آزمون استخدامی فولاد مبارکه به روایت ایراسین(۲)

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به دریافت یک هزار و ۷۶۵ نفر سهمیه استخدامی برای ادارات شهرستانی، استانی، شیرخوارگاه‌ها و مراکز اورژانس اجتماعی گفت: اتفاقات خوب، اثربخش و امیدآفرین در حوزه نیروی انسانی سازمان بهزیستی می‌تواند نویدبخش خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به جامعه هدف باشد.

به گزارش ایراسین، علی محمد قادری با اشاره به فرصت بی‌سابقه استخدام و همکاری در سازمان بهزیستی از طریق ثبت‌نام در آزمون استخدامی فراگیر گفت: جذب نیروها به تعداد مطلوب در سازمان بهزیستی برای نخستین بار با همکاری و همراهی جدی سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام آزمون استخدامی با یک هزار و ۷۶۵ ظرفیت استخدامی در مشاغل اختصاصی سازمان بهزیستی کشور صورت می‌گیرد و سهمیه سه درصد افراد دارای معلولیت نیز در آن لحاظ شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: این آزمون برای مشاغل کارشناس امور بهزیستی، کارشناس امور توانبخشی و کودکیار از امروز پنجم آذر در یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور آغاز و تا ۱۳ آذر ادامه دارد.

قادری درباره تاریخ این آزمون گفت: تاریخ برگزاری آزمون کتبی ۸ دی سال جاری و تاریخ اعلام نتیجه آزمون یاد شده اواخر دی است.

وی در زمینه اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت گفت: برنامه‌ریزی لازم برای نخستین آزمون ویژه برای جذب ۴۰۳۳ فرد دارای معلولیت در دستگاه‌های اجرایی صورت پذیرفته که در سال جاری ثبت‌نام این آزمون نیز شروع و زمان ثبت‌نام این آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان برای جذب در سازمان بهزیستی و شرکت در آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی می توانند در سایت آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir ثبت نام کنند.

قادری یادآور شد: اساس کار بهزیستی مبتنی بر طرح های تحولی، بهره‌وری در کارها، بهبود فرایندها، حذف اقدامات بیهوده و تبدیل سازمان به ساختاری حرفه‌ای و چابک برای پیشبرد اهداف و روان سازی خدمات آن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =