ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ایران یک کشور فوق‌العاده با مردم فوق‌العاده و ایده‌های فوق‌العاده است و امیدوارم لیگ بهتر و فوتبال بهتری را در این کشور شاهد باشیم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: فردا مقابل تیم جدیدی بازی می‌کنیم و برای بازی فردا مشتاق هستیم.

وی درباره تعداد بازی‌های تیم‌های مختلف ادامه داد: لیگ باید سازماندهی داشته باشد؛ اگر لیگ عادلانه و منصفانه باشد، ممکن است تیمی بازی کمتری داشته باشد.

وی درباره شایعه جدایی نیلسون از سپاهان ادامه داد: باشگاه ورزشی سیستم باز دارد؛ بازیکن می‌تواند در آن وارد یا خارج شود و این اتفاق برای هر تیمی رخ می‌دهد؛ بازار نقل و انتقالات رقابتی است؛ باشگاه به دنبال منفعت و بازیکن به دنبال گزینه‌های انتخابی است و در هر باشگاه ممکن است بازیکن برود یا بیاید؛ در حال حاضر نیلسون همراه ما نیست.

سرمربی سپاهان درباره احضار امید نورافکن به کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: اگر من را بشناسید، ارزش زیادی برای احترام قائل هستم؛ همه انسان هستیم و باید به یکدیگر احترام بگذاریم؛ اهمیتی ندارد از کدام کشور یا باشگاه هستیم و به انسان بودن باید احترام بگذاریم و اینگونه دنیا در صلح خواهد بود.

وی افزود: اگر حرکت غیراخلاقی از طرف بازیکن من رخ داده باشد، من عذرخواهی می‌کنم زیرا دوست ندارم از طرف تیم و بازیکنان تحت مدیریت من بی‌احترامی رخ دهد. البته من امید نورافکن را می‌شناسم و او بازیکن و انسان قابل احترامی است.

مورایس در پاسخ به سوالی درباره فوتبال ایران و ارزیابی‌اش از آن خاطرنشان کرد: نه‌تنها من بلکه بازیکنان مختلفی که در سال‌های گذشته در ایران بودند، باید همه درکنار هم کنفرانسی بگذاریم و از فوتبال ایران و تفاوت‌ها و چشم‌اندازهای آن صحبت کنیم.

وی افزود: اگر این موضوعات‌مشخص شود ما مربیان هم متوجه می‌شویم که باید در چه مسیری جلو برویم و ببینیم هدف چیست.

سرمربی سپاهان ادامه داد: ایران یک کشور فوق‌العاده با مردم فوق‌العاده و ایده‌های فوق‌العاده است و امیدوارم لیگ بهتر و فوتبال بهتری را شاهد باشیم.

وی افزود: از دید افراد بسیاری می‌توان درباره فوتبال ایران سخن گفت. ما برای مردم کار و فوتبال می‌کنیم؛ بنابراین باید گوش بدهیم که آنها چه چیزهایی می‌خواهند. آنها هستند که عاشق فوتبال هستند.

مورایس خاطرنشان کرد: باید از دید تماشاگران، بازیکنان، داوران، مردم داخل خانه و سایر افراد این موضوعات را ببینیم. موضوعات بسیار زیادی هست که در فوتبال ایران وجود دارد. ایران یک فوتبال باکیفیت دارد ولی باید به جای هزینه، سوال پرسید و از آنها پرسید که چه چیزهایی نیاز دارید و برای آن برنامه‌ریزی کرد.

سرمربی سپاهان بیان کرد: باید ببینیم که یک باشگاه چه شرایطی دارد؛ اینکه یک باشگاه چه باید برای جذب بازیکنان و هواداران چه باید بکند. امسال موضوع سقف بودجه را مطرح کرده‌اند و سوال این است که چگونه این قانون ایجاد شده و چگونه باوجود آن می‌توان رشد کرد. آیا یک فرد فوتبالی از باشگاه‌ها درباره این قانون و نحوه انجام آن مورد سوال قرار گرفته‌اند؟!

وی ادامه داد: ما برای رشد کردن به امکانات ‌و اقدامات بسیاری احتیاج داریم و نیاز به منابع مختلف و افراد باکیفیتی داریم که رشد کنیم.

مورایس اظهار داشت: همه موضوعات می‌تواند ایران را یک کشور مثال‌زدنی در کل دنیا کند؛ من اهل ایران نیستم اما فرهنگ فارسی را مطالعه کرده‌ام و باید بگویم این کشور فرهنگ فوق‌العاده خوبی دارد که باید آن را ادامه دهیم؛ ما باید آن را گوش کنیم و طبق این فرهنگ جلو رویم و بتوانیم به موفقیت برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =